Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΧατζής, Τριαντάφυλλος Γ.el
dc.coverage.spatialΕλλάδαel
dc.date.accessioned2007-03-26T11:37:01Z-
dc.date.available2007-03-26T11:37:01Z-
dc.date.issued2006-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1559-
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 197-217).el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2006.el
dc.descriptionΣυνοδεύεται από εκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.description012/2006el
dc.description.abstractΗ εργασία μελετά πτυχές του προφίλ των παιδιών - χρηστών ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Διερευνά τη σχέση τους με την ψηφιακή τεχνολογία, τις επιδράσεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην κοινωνικοποιητική διαδικασία των παιδιών και τη γονεϊκή εμπλοκή στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Η έρευνα διεξήχθη με ερωτηματολόγια σε δείγμα 817 παιδιών ηλικίας 10-12 ετών. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η δημοτικότητα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη χώρα μας είναι υψηλή. Η συχνότητα χρήσης όπως και οι προτιμήσεις στο λογισμικό σχετίζονται με μεταβλητές όπως το φύλο, ο τόπος διαμονής και η μόρφωση των γονέων. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι γονείς εμπλέκονται στην επιλογή λογισμικού αλλά και στο χρόνο ενασχόλησης των παιδιών με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Στα πλαίσια της διερεύνησης της ένταξης του ηλεκτρονικού παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε σχετικό εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού.el
dc.description.abstractThis project studies the profiles of children who play computer games. It investigates their relationship with digital technology, the influence of computer games in their socialization process and parental involvement in this activity. The study was conducted with the use of questionnaires sampling 817 children aged 10-12. Results showed that the popularity of computer games in Greece was high. Frequency of use, just like software preferences were dependent on factors like sex, place of residence and parental educational levels. Results also showed that parents involved themselves in software choices and were concerned with usage times. Within the framework of examining the inclusion of computer games in the educational process, relevant educational software was specially designed and developed in the form of a computer game.en
dc.description.statementofresponsibilityΤριαντάφυλλος Γ. Χατζήςel
dc.format.extent245 σ.el
dc.format.extent701096 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διατριβής αποδεσμεύτηκε μετά τις 13/9/2009.el
dc.subjectΗλεκτρονικό παιχνίδιel
dc.subjectComputer gamesen
dc.subjectΚοινωνικοποίησηel
dc.subjectSocializationen
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectEducational softwareen
dc.subjectΔημοτικότητα - Έλξηel
dc.subjectPopularity - Attractivenessen
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel
dc.subjectVirtual realityen
dc.subjectΓονεϊκή εμπλοκήel
dc.subjectParental involvementen
dc.subjectΔιδασκαλία των οικονομικώνel
dc.subjectEconomic educationen
dc.subjectΜάθηση - Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectLearning - Primary educationen
dc.titleΗλεκτρονικό παιχνίδι, κοινωνικοποίηση και σχολείο: η κοινωνικοψυχολογική διάσταση της εικονικής πραγματικότητας στην παιδική ηλικία και η λειτουργική της χρήση στη διδασκαλία και τη μάθηση: μια εφαρμογή στη διδασκαλία των οικονομικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeComputer games, socialization and education: the social and psychological dimension of virtual reality for children and its functional usage in teaching and learning: an application in teaching economics for elementary educationen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΚάτος, Αναστάσιος Β.-
dc.contributor.committeememberΠαπαρρίζος, Κωνσταντίνος-
dc.contributor.committeememberΤσόπογλου, Σταύροςel
dc.contributor.committeememberΧατζηγεωργίου, Αλέξανδροςel
dc.contributor.committeememberΣαμαράς, Νικόλαος Ευστ.el
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xatzhslicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)416.1 kBAdobe PDFView/Open
nestoras.zipΕφαρμογή66.49 MBUnknownView/Open
Xatzhs.pdf5.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.