Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15586
Author: Μυλωνάς, Κωνσταντίνος
Title: Ανάπτυξη ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου εκμάθησης συντακτικής και σημασιολογικής ανάλυσης και δημιουργίας αντιστοίχων αναλυτών στους μεταγλωττιστές.
Date Issued: 2013
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Συνδουκάς, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα διπλωματική διεκπεραιώθηκε για την εκμάθηση των βασικών ιδιοτήτων των μεταγλωττιστών και συγκεκριμένα για την εκμάθηση της Συντακτικής και Σημασιολογικής ανάλυσης και την δημιουργία Συντακτικών αναλυτών με χρήση του μετεργαλείου Yacc. Για την υποστήριξη της διδασκαλίας δημιουργήθηκε πλατφόρμα σε moodle κατάλληλη για εξ αποστάσεως μάθηση στην οποία συμπληρώθηκε το απαραίτητο εκπαιδευτικό θεωρητικό και πρακτικό υλικό που αποτελείται από τεστ, σημειώσεις ανά εκπαιδευτική εβδομάδα, εργαστηριακές ασκήσεις και το απαραίτητο λογισμικό. Σκοπός είναι η εύκολη και άμεση πρόσβαση στο σύνολο του διαθέσιμου υλικού από τους φοιτητές ώστε να επιτευχθούν καλύτερα και μετρήσιμα αποτελέσματα στην εκμάθηση του αντικειμένου. Η αποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου τρόπου διδασκαλίας δοκιμάστηκε στην πράξη σε ένα δείγμα φοιτητών του Τμήματος Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, Παράρτημα Καστοριάς, και αξιολογήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου σχετικά με την πλατφόρμα και τους διδάσκοντες, διαδικασία που επίσης ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα, και από την οποία εξήχθησαν σημαντικά συμπεράσματα που παρουσιάζονται στην εργασία.
Keywords: Compilers
Μεταγλωττιστές
Μεταφραστές
Lex
Yacc
Flex
Byacc
Συντακτική ανάλυση
Σημασιολογική ανάλυση
Syntax analysic
Semantic analysis
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MylonasKonstantinosMsc2013.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.