Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΡεφανίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΑναστασιάδης, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2013-05-08T09:02:55Z-
dc.date.available2013-05-08T09:02:55Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15584-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΟι μηχανές αναζήτησης από βοηθητικά εργαλεία περιήγησης του διαδικτύου μετατρέπονται σε απαραίτητο λογισμικό, αποτελώντας σημαντικότατο κομμάτι της εμπειρίας του διαδικτυακού χρήστη. Οι αναζητήσεις των χρηστών αφορούν είτε συγκεκριμένες πληροφορίες είτε νέους διαδικτυακούς τόπους, αναπτύσσοντας παράλληλα τη διαδικτυακή αγορά. Το σύνολο των χρηστών αποτελείται από δυνητικούς αγοραστές, οι οποίοι δημιουργούν ένα νέο κανάλι μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Ο αυξανόμενος όγκος των δεδομένων και η πολυπλοκότητα της επεξεργασίας αυτών, καθιστούν αναγκαία την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων συστημάτων, τα οποία ενεργούν βέλτιστα στο χώρο των πληροφοριών υπό καθεστώς ατελούς πληροφόρησης. Ο διαγωνισμός TAC-AA 2011 παρέχει τη δυνατότητα αξιολόγησης τέτοιων συστημάτων, προσφέροντας μια πλατφόρμα προσομοίωσης των ανωτέρω. Η ομάδα ai@uom.gr συμμετέχει σε αυτόν, κατασκευάζοντας τον λογισμικό πράκτορα Hermes, υλοποιώντας καινοτόμες ιδέες με τη χρήση αλγορίθμων ενισχυτικής μάθησης και καταλήγει σε μια λύση γενική χρήσης μη-ευαίσθητη σε εξειδικευμένα μοντέλα.el
dc.format.extent151el
dc.format.extent2743575 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subjectΜηχανές αναζήτησηςel
dc.subjectΧορηγούμενες αναζητήσειςel
dc.subjectΔημοπρασίες διαφημίσεωνel
dc.subjectΠράκτορες συναλλαγώνel
dc.subjectΑνταγωνιστικοί λογισμικοί πράκτορεςel
dc.subjectΕνισχυτική μάθησηel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectIJCAIen
dc.subjectTACen
dc.subjectTAC-AAen
dc.subjectTrading Agent Competitionen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectSearch enginesen
dc.subjectSponsored searchen
dc.subjectAd auctionsen
dc.subjectTrading agentsen
dc.subjectCompetitive software agentsen
dc.subjectΛογισμικοί πράκτορεςel
dc.subjectSoftware agentsen
dc.subjectReinforcement learningen
dc.subjectArtificial intelligenceen
dc.titleΑνταγωνιστικοί πράκτορες και διαδικτυακές δημοπρασίες διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AnastasiadisAthanasiosMsc2012.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons