Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΣάνδρος, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2013-03-20T10:54:34Z-
dc.date.available2013-03-20T10:54:34Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15493-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια ο ευρύτερος χώρος του διαδικτύου έχει γίνει βασικό πεδίο εφαρμογής του σύγχρονου μάρκετινγκ, καθώς περιλαμβάνει πληθώρα εργαλείων και δυνατοτήτων προς αξιοποίηση. Επακόλουθο της μαζικής αυτής εφαρμογής, αποτελεί και η ανάγκη για μέτρηση και έλεγχο με σκοπό τη συνεχή βελτίωση. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην μελέτη ,όχι σε τεχνικό αλλά σε διοικητικό επίπεδο, των τεχνικών μέτρησης απόδοσης του σύγχρονου διαδικτυακού μάρκετινγκ και στην συγκέντρωσή τους σε ένα ενιαίο πλαίσιο για πρώτη φορά. Επίκεντρο της εργασίας αποτελούν τα κοινωνικά μέσα και τα αποτελέσματα της πολυδιάστατης χρήσης τους στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασία, γίνονται ξεκάθαροι οι τρόποι μέτρησης και ανάλυσης της απόδοσης των εταιρικών ιστοσελίδων (ηλεκτρονικού εμπορίου ή μη), των διαδικτυακών διαφημίσεων ενώ μνεία γίνεται και στο πολύ δυναμικό κομμάτι της απόδοσης των μηχανών αναζήτησης. Η διαδικασία εφαρμογής των μετρήσεων επεκτείνεται στα κοινωνικά μέσα , σε όλες τις μορφές που περιλαμβάνουν, λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Μελετώνται τρόποι μέτρησης τόσο με αριθμητική όσο και σημασιολογική ανάλυση του περιεχομένου που δημιουργούν οι χρήστες. Η πρακτική εφαρμογή όσων πραγματεύεται η εργασία γίνεται μέσα από την παρουσίαση ενδεικτικών περιπτώσεων χρήσης από ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού και μεγάλες επιχειρήσεις.el
dc.format.extent128el
dc.format.extent2591130 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΜετρικές μάρκετινγκel
dc.subjectΑποτελεσματικότητα διαδικτυακού μάρκετινγκel
dc.titleΜέτρηση αποτελεσματικότητας μάρκετινγκ στο διαδίκτυο με επίκεντρο τα κοινωνικά μέσα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SandrosVasileiosMsc2013.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons