Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΑσημίνα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2013-03-20T08:58:58Z-
dc.date.available2013-03-20T08:58:58Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15489-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΟι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Στην Ελλάδα, η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών, έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών, ιδιαίτερα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, που παρουσιάζονταν πιο επιφυλακτικοί. Η έρευνα αυτή προσπάθησε να περιγράψει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών αναφορικά με πολλά θέματα που άπτονται στη φύση, αλλά και τη διαδικασία των διαδικτυακών αγορών, και να καταγράψει τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους τη δεδομένη χρονική στιγμή. Οι τελευταίοι φαίνεται να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα, καθώς και τις αδυναμίες του διαδικτύου ως κανάλι πωλήσεων, προβληματίζονται σχετικά με θέματα όπως η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η αβεβαιότητα των ηλεκτρονικών αγορών και το ρίσκο που ενέχεται στη διαδικασία, αλλά αυτό δεν φαίνεται να τους αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό από την πραγματοποίηση αγορών μέσω του διαδικτύου, αφού ένα μεγάλο ποσοστό του δείγματος δήλωσε ότι αγοράζει μέσω του διαδικτύου και σκοπεύει να συνεχίσει και μελλοντικά . Από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι οι Έλληνες καταναλωτές διατηρούν καλύτερη άποψη για τα εκτός Ελλάδος ηλεκτρονικά καταστήματα απ’ ότι για τα ελληνικά, όπως και ότι αντιμετωπίζουν τα Κοινωνικά Δίκτυα ως κανάλι μάρκετινγκ με μεγάλη επιφύλαξη. Η έρευνα αυτή θέτει τις βάσεις για περαιτέρω διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα δίνει μία εικόνα για την τάση που έχει ήδη διαμορφωθεί σε αυτόν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις, διαδικτυακές και μη, πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα συμπεράσματα αυτά όχι μόνο για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές αλλά και για να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες τους.el
dc.format.extent112el
dc.format.extent1062858 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectOn line shoppingen
dc.subjectΑγορές μέσω του διαδικτύουel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνωνel
dc.subjectΠαράγοντες επιρροής στις ηλεκτρονικές αγορέςel
dc.subjectΕίδη προϊόντων, αντιλήψεις, απόψειςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.titleOn line shopping: η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AsiminaAikateriniMsc2013.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons