Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15489
Συγγραφέας: Ασημίνα, Αικατερίνη
Τίτλος: On line shopping: η αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μαρία
Περίληψη: Οι αγορές μέσω του διαδικτύου, ως τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου, εξελίσσονται πολύ δυναμικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφέροντας πολλά κέρδη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο τομέα. Στην Ελλάδα, η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών, έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στην αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών, ιδιαίτερα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, που παρουσιάζονταν πιο επιφυλακτικοί. Η έρευνα αυτή προσπάθησε να περιγράψει τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών αναφορικά με πολλά θέματα που άπτονται στη φύση, αλλά και τη διαδικασία των διαδικτυακών αγορών, και να καταγράψει τις αντιλήψεις και τις απόψεις τους τη δεδομένη χρονική στιγμή. Οι τελευταίοι φαίνεται να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα, καθώς και τις αδυναμίες του διαδικτύου ως κανάλι πωλήσεων, προβληματίζονται σχετικά με θέματα όπως η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η αβεβαιότητα των ηλεκτρονικών αγορών και το ρίσκο που ενέχεται στη διαδικασία, αλλά αυτό δεν φαίνεται να τους αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό από την πραγματοποίηση αγορών μέσω του διαδικτύου, αφού ένα μεγάλο ποσοστό του δείγματος δήλωσε ότι αγοράζει μέσω του διαδικτύου και σκοπεύει να συνεχίσει και μελλοντικά . Από την έρευνα προέκυψε επίσης ότι οι Έλληνες καταναλωτές διατηρούν καλύτερη άποψη για τα εκτός Ελλάδος ηλεκτρονικά καταστήματα απ’ ότι για τα ελληνικά, όπως και ότι αντιμετωπίζουν τα Κοινωνικά Δίκτυα ως κανάλι μάρκετινγκ με μεγάλη επιφύλαξη. Η έρευνα αυτή θέτει τις βάσεις για περαιτέρω διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα δίνει μία εικόνα για την τάση που έχει ήδη διαμορφωθεί σε αυτόν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι επιχειρήσεις, διαδικτυακές και μη, πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα συμπεράσματα αυτά όχι μόνο για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές αλλά και για να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες τους.
Λέξεις Κλειδιά: On line shopping
Αγορές μέσω του διαδικτύου
Καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Παράγοντες επιρροής στις ηλεκτρονικές αγορές
Είδη προϊόντων, αντιλήψεις, απόψεις
Social media
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AsiminaAikateriniMsc2013.pdf1.04 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons