Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15463
Author: Μωλιώτη, Γεωργία
Title: Η υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο δημόσιο τομέα: συγκριτική αξιολόγηση βέλτιστων πρακτικών στην εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γκοτζαμάνη, Κατερίνα
Abstract: Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στο Δημόσιο Τομέα σε θεωρητική βάση, μέσω της βιβλιογραφίας, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο μέσω της συγκριτικής αξιολόγησης βέλτιστων πρακτικών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αναλύοντας τον τρόπο που επιδρούν στην ποιότητα των Δημοσίων Υπηρεσιών. Αρχικά εξετάζονται οι κρίσιμες διαδικασίες που επηρεάζουν τα «θέλω» και την εξυπηρέτησή του πολίτη και ακολούθως γίνεται εκτενής αναφορά στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Οι εξεταζόμενες βέλτιστες πρακτικές ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προέρχονται από την Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες και τα μαθήματα που προέκυψαν από αυτές γίνεται προσπάθεια να συνδεθούν με τη μελέτη περίπτωσης του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, αναφορικά με την υιοθέτηση σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων προκειμένου να διατυπωθούν προτάσεις προς υιοθέτηση. Η κύρια διαπίστωση της παρούσας διπλωματικής είναι ότι η ηλεκτρονική διακυβέρνηση αποτελεί μια κρίσιμη διαδικασία για την αναβάθμιση της ποιότητας στο Δημόσιο Τομέα καθώς συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, τον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και τη βελτίωση της αποδοτικότητάς της.
Keywords: Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MoliotiGeorgiaMsc2013.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.