Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15461
Συγγραφέας: Αρούχ, Ιακώβ
Τίτλος: Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ τουριστικών προορισμών: οι επιπτώσεις της διοργάνωσης αθλητικών γεγονότων στην τοπική οικονομική ανάπτυξη.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Το παρόν πόνημα εξετάζει τις επιπτώσεις της διοργάνωσης μικρής εμβέλειας αθλητικών δραστηριοτήτων στην τοπική οικονομική ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας μέσω του μάρκετινγκ και του μάνατζμεντ τουριστικών προορισμών. Η εργασία ξεκινάει ορίζοντας βασικές έννοιες οι οποίες είναι απαραίτητες για την συγγραφή της εργασίας και οι οποίες σχετίζονται με τις έννοιες του μάρκετινγκ, του τουρισμού και του αθλητισμού. Στη συνέχεια εξετάζονται προηγούμενες ερευνητικές και ακαδημαϊκές απόψεις πάνω στα αντίστοιχα ζητήματα μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης ακαδημαϊκών κειμένων και δημοσιεύσεων. Εν συνεχεία ορίζεται η μεθοδολογία της έρευνας που θα ακολουθήσει, και αναλύεται η μελέτη περίπτωσης των αθλητικών δραστηριοτήτων της κοινότητας Σφενδάμης του νομού Πιερίας. Η ανάλυση περιλαμβάνει τα αποτελέσματα από την έρευνα μέσω δύο ξεχωριστών ερωτηματολογίων, με σκοπό την κατανόηση που σκέπτονται οι εν δυνάμει επισκέπτες και οι τοπικοί επιχειρηματίες της περιοχής. Μέσω της ανάλυσης με τη μέθοδο S.W.O.T. εξάγονται συμπεράσματα και προτείνονται λύσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ που θα βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και θα αυξήσουν τα συνολικά εισοδήματα και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Τα συμπεράσματα περιληπτικά σχετίζονται με το γεγονός ότι υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης της αποδοτικότητας των εξεταζόμενων εκδηλώσεων μέσω της βελτίωσης της στρατηγικής μάρκετινγκ, της διαφοροποίησης με την διοργάνωση εκδηλώσεων μεγάλης ποικιλομορφίας σε συχνότερα χρονικά διαστήματα, με στόχο τη δημιουργία brand-name για την περιοχή.
Λέξεις Κλειδιά: Τουρισμός
Μάρκετινγκ
Αθλητισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ArouchIakovMsc2013.pdf1.34 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.