Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Γιάννηςel
dc.contributor.authorΣατραζάνη, Χριστίναel
dc.date.accessioned2013-03-07T15:11:56Z-
dc.date.available2013-03-07T15:11:56Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15459-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί η σχέση ανάμεσα στο διεθνές μάρκετινγκ και τον πολιτικό κίνδυνο. Αρχικώς γίνεται μια αναφορά στα γενικά χαρακτηριστικά του διεθνούς μάρκετινγκ, καθώς και στα στοιχεία που το διαφοροποιούν από το εγχώριο μάρκετινγκ. Ακολούθως, και αφού αναλυθούν και οι λόγοι που οδηγούν τις επιχειρήσεις να επιδιώξουν τη διεθνή ή και παγκόσμια δραστηριοποίησή τους, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση του πολιτικού κινδύνου, αναφέρονται διάφοροι ορισμοί του και αναλύονται παράγοντες που τον επηρεάζουν. Ακολουθεί η συσχέτιση του πολιτικού κινδύνου με το διεθνές μάρκετινγκ και στη συνέχεια, και καθώς αυτό είναι απαραίτητο για την επιτυχημένη δραστηριοποίηση των πολυεθνικών εταιρειών στις διεθνείς αγορές, αναφέρονται διάφοροι τρόποι εκτίμησης του πολιτικού κινδύνου, και οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις προσπαθούν να τον αξιολογήσουν. Επίσης γίνεται αναφορά στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τον πολιτικό κίνδυνο, εξασφαλίζοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τις διεθνείς τους επιχειρηματικές δραστηριότητες. Ακόμη γίνεται αναφορά στις δυνατότητες ασφάλισης κατά του πολιτικού κινδύνου που αυτή τη στιγμή προσφέρονται στην αγορά. Τέλος, αναφέρονται οι περιπτώσεις δύο εταιρειών (Coca Cola και ΦΑΓΕ), οι οποίες σαν απάντηση στον πολιτικό κίνδυνο που αντιμετώπιζαν στην Ελλάδα, αποφάσισαν να απομακρύνουν την έδρα τους από τη χώρα και συνεπώς και από τον κίνδυνο που τις επηρέαζε εκεί.el
dc.format.extent75el
dc.format.extent701109 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκel
dc.subjectΠολιτικός κίνδυνοςel
dc.titleΔιεθνές μάρκετινγκ και πολιτικός κίνδυνος.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SatrazaniChristinaMsc2013.pdf690.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.