Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15452
Author: Σκλάβη, Αντωνία
Title: Η συνεισφορά της διοίκησης ολικής ποιότητας στον ξενοδοχειακό κλάδο σε περιόδους ύφεσης.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γκοτζαμάνη, Κατερίνα
Abstract: Η φιλοσοφία και οι πρακτικές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) έχουν υιοθετηθεί τα τελευταία χρόνια από ένα σημαντικό αριθμό επιχειρήσεων παγκοσμίως, ως ένα αποτελεσματικό μέσο διαρκούς βελτίωσης της επιχειρησιακής απόδοσης. Ειδικά στον κλάδο των ξενοδοχείων, ο οποίος χαρακτηρίζεται από μία σειρά ιδιαιτεροτήτων, η ΔΟΠ διασφαλίζει την αποδοτική διαχείριση της ποιότητας, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τους επιχειρησιακούς στρατηγικούς στόχους της διοίκησης. Επιπλέον, η έλευση της οικονομικής κρίσης, η οποία έχει επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στην κερδοφορία και τη βιωσιμότητα των ξενοδοχείων, καθιστά σήμερα περισσότερο από ποτέ αναγκαία την υιοθέτηση ολοκληρωμένων συστημάτων ΔΟΠ, ως ένα μέσο προσέλκυσης πελατών και μακροχρόνιας επιχειρησιακής αριστείας. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της ΔΟΠ στον κλάδο των ξενοδοχείων και η μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Hyatt Regency Thessaloniki βάσει του μοντέλου επιχειρησιακής αριστείας EFQM. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το εν λόγω ξενοδοχείο αποτελεί μία περίπτωση βέλτιστης πρακτικής εφαρμογής ενός συστήματος ΔΟΠ.
Keywords: ΔΟΠ
Ξενοδοχεία
Διασφάλιση ποιότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SklaviAntoniaMsc2013.pdf713.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.