Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15448
Συγγραφέας: Πεχλιβανίδου, Χριστίνα
Τίτλος: Ποιότητα Μονάδων Υγείας - Εφαρμογή του προτύπου ISO 9001: 2008 στη ΜΕΘ του Ιατρικού Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης και ανάλυση της στάσης των εργαζομένων στην εφαρμογή του ΣΔΠ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Κατερίνα
Περίληψη: Ο τομέας της Υγείας είναι ένας ιδιαίτερα απαιτητικός και ανταγωνιστικός τομέας. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία έτη υπήρξε αυξανόμενο ενδιαφέρον για ποιότητα και ασφάλεια στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Η πληθώρα των παρεχομένων υπηρεσιών απαιτεί συντονισμό και σωστή οργάνωση, ενώ οι απαιτήσεις τόσο από την πλευρά των ασθενών όσο και από την πλευρά των εργαζομένων συνεχώς αυξάνονται. Επόμενως, η υιοθέτηση συγκεκριμένων Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας στον χώρο της Υγείας κρίνεται επιτακτική. Το πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2008 περιγράφει ένα μοντέλο οργάνωσης που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως τομέα δραστηριοτήτων και μεγέθους. Στόχος του είναι η επιτυχής ανταπόκριση στις απαιτήσεις των πελατών, σε ένα απαιτητικό, ανταγωνιστικό και εξελισσόμενο περιβάλλον. Στην παρούσα μελέτη, στο πρώτο μέρος, πραγματοποιείται μια θεωρητική προσέγγιση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας και του Προτύπου Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001: 2008 στις Μονάδες Υγείας. Οι ορισμοί ποιότητας στις υπηρεσίες Υγείας ,οι παράγοντες και τα χαρακτηριστικά που την καθορίζουν, όπως επίσης και η έννοια της διασφάλισης ποιότητας, το πρότυπο ISO 9001:2008 με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του στις Μονάδες Υγείας αναλύονται εκτενώς. Το δεύτερο μέρος αποτελεί προϊόν έρευνας. Αρχικά περιγράφεται η διαδικασία εφαρμογής του Πρότυπου Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001:2008 στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Ιδιωτικής Κλινικής στη Θεσσαλονίκη και αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αποκόμισε ο Οργανισμός από την εφαρμογή του ΣΔΠ . Στη συνέχεια γίνεται προσπάθεια έρευνας της στάσης και των αντιλήψεων των εργαζομένων στην εφαρμογή του Πρότυπου με χρήση ερωτηματολόγιου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εργαζόμενοι θεωρούν πως μετά την εφαρμογή του ISO 9001:2008 βελτιώθηκε η αποτελεσματικότητα της εταιρίας όσον αφορά την παραγωγικότητα και την εξυπηρέτηση πελατών, η στάση τους μπορεί να θεωρηθεί θετική, η πλειονότητα αυτών θεωρεί ότι η εφαρμογή του προγράμματος ποιότητας έχει βελτιώσει την ''εικόνα'', τη φήμη και έχει αυξήσει την πελατεία της εταιρίας.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα
ISO
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PechlivanidouChristinaMsc2013.pdf3.05 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons