Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15447
Συγγραφέας: Τοπαλίδης, Γεώργιος Κ.
Τίτλος: Εταιρική κοινωνική ευθύνη: μελέτη περίπτωσης Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Στόχος της εργασίας είναι να μελετήσουμε την περίπτωση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για να εντοπίσουμε σε ποια σημεία έρχεται σε συμφωνία με την βιβλιογραφία και σε ποια αποκλίνει. Με αυτό τον τρόπο δίνουμε τις κατάλληλες προτάσεις για βελτίωση των ενεργειών της εταιρίας. Η Μεθοδολογία που ακολουθείται είναι η εξής: Καταρχήν παρουσιάζεται και αναλύεται με μεγάλη σαφήνεια ο όρος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και όλων των εμπλεκόμενων όρων που περιβάλλουν την οντότητα της ΕΚΕ. Με αυτό τον τρόπο όποιος αναγνώστης επιδιώξει να αναγνώσει το παρόν σύγγραμμα να είναι εις θέση να κατανοήσει έννοιες που τυχόν για αυτόν να είναι άγνωστες, αλλά και για όσους είναι οικείοι με αυτές να ξεκαθαρίσουν πιθανές απορίες και διφορούμενες απόψεις επί αυτών των ζητημάτων. Ως αποτέλεσμα όλων αυτών έχουμε την κατανόηση όλου του πλαισίου μέσα στο οποίο κινείται και λαμβάνει χώρα στην σύγχρονη εποχή η έννοια του όρου ΕΚΕ. Στη συνέχεια αναφερόμαστε στο πως αντιλαμβάνονται την έννοια του όρου ΕΚΕ τόσο εντός όσο εκτός της Ευρώπης αλλά και τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται κατά τόπους. Ακολούθως, καταλήγουμε στην ΕΚΕ των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αλλά και τι συμβαίνει στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Έπειτα και σε μορφή case study αναπτύσσεται η ΕΚΕ όπως αυτή εφαρμόζεται στην πράξη μέσα από τα δύο πιο δυνατά brand (Amstel & Heineken) της εταιρίας. Μέσα από τα case study προκύπτουν όλα τα θέματα προς συζήτηση με βάση την διεθνή βιβλιογραφία που έχει αναπτυχθεί πρωτύτερα και την σύνδεση με το Marketing. Παραθέτουμε τι ακριβώς εφαρμόστηκε από την εταιρία στον τομέα της ΕΚΕ και τι θα μπορούσε να είχε ακολουθηθεί σύμφωνα με τα πλαίσια της διεθνούς βιβλιογραφίας. Τελικά συμπεραίνουμε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ακολουθεί ένα σημαντικό και υπεύθυνο πρόγραμμα εφαρμογής ΕΚΕ όσον αφορά την ενίσχυση των δύο brand. Σημαντικά περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν για την εταιρία όσον αφορά την εξωτερική της διάσταση αλλά και τα εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη. Παρόλα αυτά η συνέχιση του προγράμματος για τα δύο brands που φαίνεται πως εγκαταλείφθηκε προς το παρόν, χρίζει συνέχειας, διότι αποτελεί τον βασικό κορμό άσκησης ΕΚΕ.
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνική ευθύνη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TopalidisGeorgiosKMsc2013.pdf944.36 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.