Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλάχος, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΓκάγκος, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2013-03-04T19:26:22Z-
dc.date.available2013-03-04T19:26:22Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15442-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΣε μια συνηθισμένη εταιρία το τμήμα συντήρησης είναι υπεύθυνο για την επίβλεψη και συντήρηση ολόκληρου του εξοπλισμού της εταιρίας. Ως ένα ξεχωριστό τμήμα, πολλές φορές έρχεται αντιμέτωπο με τα άλλα τμήματα της εταιρίας μιας και είναι υπεύθυνο για την σωστή λειτουργία του εξοπλισμού όλων των τμημάτων. ( Τμήμα καθαριότητος. τμήμα αποθήκης, προμηθειών κ.τ.λ. ) Σκοπός του τμήματος συντήρησης είναι η όσο το δυνατό καλύτερη λειτουργία του εξοπλισμού μιας εταιρίας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς προβλήματα και διακοπές λειτουργίας, με το χαμηλότερο κόστος που μπορεί να επιτευχθεί αυτό. Αυτά τα δύο στοιχεία είναι τα πιο σημαντικά και οι μεγαλύτεροί αντίπαλοι σε ένα τμήμα συντήρησης, η αποδοτικότητα του τμήματος σε σχέση με το κόστος συντήρησης – λειτουργίας του τμήματος. Οπότε το τμήμα συντήρησης πρέπει να ακολουθήσει την πορεία και πολιτική μείωσης κόστους της κάθε εταιρίας, ειδικά στις μέρες μας, ενώ παράλληλα να φροντίζει για την ανάπτυξη καλύτερων και πιο αποδοτικών διαδικασιών συντήρησης. Οπότε απώτερος στόχος πρέπει να είναι η μείωση και όπου είναι δυνατό ελαχιστοποίηση της ανάγκης για συντήρηση. Όλα τα παραπάνω κρίνουν απαραίτητη την ανάπτυξη νέων μεθόδων και διαδικασιών συντήρησης που θα την κάνουν να είναι πιο αποτελεσματική και θα προλαμβάνουν κάθε είδους προβλήματος πριν την εμφάνιση του. Με αποτέλεσμα να αποφεύγει η κάθε εταιρία τις απρόβλεπτες καταστάσεις που πολλές φορές μπορεί να λύνονται με διάφορους “ ηρωισμούς “ αλλά στο σύνολο τους δημιουργούν πολλά προβλήματα τα οποία τελικά είναι πιο δαπανηρά για την εταιρία.el
dc.format.extent55el
dc.format.extent741160 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectISO 9001en
dc.titleΠρογραμματισμός εργασιών συντήρησης τεχνικής υπηρεσίας ξενοδοχειακής επιχείρησης με βάση τις απαιτήσεις του ISO 9001.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkankosDimitriosMsc2013.pdf723.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.