Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΣαλματάς, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2013-03-04T14:33:17Z-
dc.date.available2013-03-04T14:33:17Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15436-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΑντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η εις βάθος διερεύνηση της κατηγορίας διαφήμισης του Search Advertising και η κατανόηση της διαδικασίας δόμησης διαφημίσεων δια μέσου του εργαλείου Google Adwords. Στην εργασία μου, λόγω της ενεργούς ενασχόλησής μου στο συγκεκριμένο πεδίο, παρόλο που έχω συνεργαστεί με εταιρείες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο εργαλείο, για λόγους απορρήτου που ήταν προκαθορισμένοι σε συμβόλαια συνεργασίας, δεν ήταν εφικτό να παρουσιάσω ένα πραγματικό ενιαίο σενάριο στρατηγικής δόμησης διαφήμισης Search Advertising με το Google Adwords. Η μεθοδολογία που ακολουθώ είναι η εξής. Δανειζόμενος πληροφορίες από διαδίκτυο και βιβλιογραφικές πηγές, στην αρχή παραθέτω στοιχεία από έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών στην Ελλάδα γύρω από τις μηχανές αναζήτησης. Κατόπιν βλέπω τις τάσεις χρήσης παγκοσμίως του Online Advertising και του Search Advertising από επιχειρήσεις που παρέχουν και από επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει αυτό τον τρόπο διαφήμισης. Στη συνέχεια ξεκινάω την ανάλυση της κατηγορίας του Search Advertising. Απομονώνω το εργαλείο του Google Adwords δια μέσου του οποίου ξεκινάω βήμα βήμα, χρησιμοποιώντας βιβλιογραφικές πηγές, να παρουσιάζω τον τρόπο δόμησης διαφήμισης για τις μηχανές αναζήτησης. Αναφέρω που ακριβώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις κειμένου. Παραθέτω κατά ιεραρχική σειρά τα βασικά εργαλεία και τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για τη διαδικασία δόμησης διαφημίσεων, δίνοντας ταυτόχρονα σχετικά παραδείγματα, όχι κατ’ ανάγκη από ένα ενιαίο case study. Τέλος, αναφέρω εταιρείες που δημοσιοποίησαν, έπειτα από συμφωνία με Google, τα αποτελέσματα χρήσης του Google Adwords για αυτές στην ελληνική αγορά, και κλείνω καταγράφοντας προσωπικά συμπεράσματα για τη χρήση του εργαλείου ως τρόπο διαφήμισης για τις επιχειρήσεις .el
dc.format.extent52el
dc.format.extent1629729 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectSearch engine marketingen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectOnline advertisingen
dc.subjectGoogle adwordsen
dc.subjectPPC advertisingen
dc.subjectSearch engine advertisingen
dc.subjectWeb marketingen
dc.titleΔιαδικτυακή διαφήμιση (online advertising): θεωρία και πρακτική εφαρμογή με το εργαλείο Google Adwords.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SalmatasGeorgiosMsc2013.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons