Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15436
Συγγραφέας: Σαλματάς, Γεώργιος
Τίτλος: Διαδικτυακή διαφήμιση (online advertising): θεωρία και πρακτική εφαρμογή με το εργαλείο Google Adwords.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η εις βάθος διερεύνηση της κατηγορίας διαφήμισης του Search Advertising και η κατανόηση της διαδικασίας δόμησης διαφημίσεων δια μέσου του εργαλείου Google Adwords. Στην εργασία μου, λόγω της ενεργούς ενασχόλησής μου στο συγκεκριμένο πεδίο, παρόλο που έχω συνεργαστεί με εταιρείες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο εργαλείο, για λόγους απορρήτου που ήταν προκαθορισμένοι σε συμβόλαια συνεργασίας, δεν ήταν εφικτό να παρουσιάσω ένα πραγματικό ενιαίο σενάριο στρατηγικής δόμησης διαφήμισης Search Advertising με το Google Adwords. Η μεθοδολογία που ακολουθώ είναι η εξής. Δανειζόμενος πληροφορίες από διαδίκτυο και βιβλιογραφικές πηγές, στην αρχή παραθέτω στοιχεία από έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών στην Ελλάδα γύρω από τις μηχανές αναζήτησης. Κατόπιν βλέπω τις τάσεις χρήσης παγκοσμίως του Online Advertising και του Search Advertising από επιχειρήσεις που παρέχουν και από επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει αυτό τον τρόπο διαφήμισης. Στη συνέχεια ξεκινάω την ανάλυση της κατηγορίας του Search Advertising. Απομονώνω το εργαλείο του Google Adwords δια μέσου του οποίου ξεκινάω βήμα βήμα, χρησιμοποιώντας βιβλιογραφικές πηγές, να παρουσιάζω τον τρόπο δόμησης διαφήμισης για τις μηχανές αναζήτησης. Αναφέρω που ακριβώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις κειμένου. Παραθέτω κατά ιεραρχική σειρά τα βασικά εργαλεία και τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για τη διαδικασία δόμησης διαφημίσεων, δίνοντας ταυτόχρονα σχετικά παραδείγματα, όχι κατ’ ανάγκη από ένα ενιαίο case study. Τέλος, αναφέρω εταιρείες που δημοσιοποίησαν, έπειτα από συμφωνία με Google, τα αποτελέσματα χρήσης του Google Adwords για αυτές στην ελληνική αγορά, και κλείνω καταγράφοντας προσωπικά συμπεράσματα για τη χρήση του εργαλείου ως τρόπο διαφήμισης για τις επιχειρήσεις .
Λέξεις Κλειδιά: Search engine marketing
Internet marketing
Online advertising
Google adwords
PPC advertising
Search engine advertising
Web marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SalmatasGeorgiosMsc2013.pdf1.6 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons