Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15436
Author: Σαλματάς, Γεώργιος
Title: Διαδικτυακή διαφήμιση (online advertising): θεωρία και πρακτική εφαρμογή με το εργαλείο Google Adwords.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η εις βάθος διερεύνηση της κατηγορίας διαφήμισης του Search Advertising και η κατανόηση της διαδικασίας δόμησης διαφημίσεων δια μέσου του εργαλείου Google Adwords. Στην εργασία μου, λόγω της ενεργούς ενασχόλησής μου στο συγκεκριμένο πεδίο, παρόλο που έχω συνεργαστεί με εταιρείες που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο εργαλείο, για λόγους απορρήτου που ήταν προκαθορισμένοι σε συμβόλαια συνεργασίας, δεν ήταν εφικτό να παρουσιάσω ένα πραγματικό ενιαίο σενάριο στρατηγικής δόμησης διαφήμισης Search Advertising με το Google Adwords. Η μεθοδολογία που ακολουθώ είναι η εξής. Δανειζόμενος πληροφορίες από διαδίκτυο και βιβλιογραφικές πηγές, στην αρχή παραθέτω στοιχεία από έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών στην Ελλάδα γύρω από τις μηχανές αναζήτησης. Κατόπιν βλέπω τις τάσεις χρήσης παγκοσμίως του Online Advertising και του Search Advertising από επιχειρήσεις που παρέχουν και από επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει αυτό τον τρόπο διαφήμισης. Στη συνέχεια ξεκινάω την ανάλυση της κατηγορίας του Search Advertising. Απομονώνω το εργαλείο του Google Adwords δια μέσου του οποίου ξεκινάω βήμα βήμα, χρησιμοποιώντας βιβλιογραφικές πηγές, να παρουσιάζω τον τρόπο δόμησης διαφήμισης για τις μηχανές αναζήτησης. Αναφέρω που ακριβώς εμφανίζονται οι διαφημίσεις κειμένου. Παραθέτω κατά ιεραρχική σειρά τα βασικά εργαλεία και τη μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε για τη διαδικασία δόμησης διαφημίσεων, δίνοντας ταυτόχρονα σχετικά παραδείγματα, όχι κατ’ ανάγκη από ένα ενιαίο case study. Τέλος, αναφέρω εταιρείες που δημοσιοποίησαν, έπειτα από συμφωνία με Google, τα αποτελέσματα χρήσης του Google Adwords για αυτές στην ελληνική αγορά, και κλείνω καταγράφοντας προσωπικά συμπεράσματα για τη χρήση του εργαλείου ως τρόπο διαφήμισης για τις επιχειρήσεις .
Keywords: Search engine marketing
Internet marketing
Online advertising
Google adwords
PPC advertising
Search engine advertising
Web marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SalmatasGeorgiosMsc2013.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons