Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΔιόμος, Σωτήριος-Μάριοςel
dc.date.accessioned2013-03-04T13:57:37Z-
dc.date.available2013-03-04T13:57:37Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15433-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας υπήρξε να διερευνηθεί η επίδραση των καθοδηγητών γνώμης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Ειδικότερα, εξετάστηκε ο βαθμός στον οποίο οι καθοδηγητές γνώμης επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και ποιοι είναι αυτοί οι καταναλωτές που επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό. Για την επιτυχή ολοκλήρωση της εργασίας απαιτήθηκε η χρήση της δευτερογενούς έρευνας και της μεθόδου των περιπτωσιακών μελετών. Η δευτερογενής έρευνα ολοκληρώθηκε ουσιαστικά από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση που έγινε στα επόμενα κεφάλαια και που παρέχει το θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας. Στη συνέχεια έγινε χρήση της περίπτωσης μελέτης, η οποία και αποτελεί μία μέθοδο, σύμφωνα με την οποία εξετάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις και επιλύονται προβλήματα και περιγράφονται καταστάσεις που είναι άμεσα συνυφασμένα με αυτές. Δυο εταιρίες υποβλήθηκαν στην εν λόγω μέθοδο που δραστηριοποιούνται στην αγορά προϊόντων μόδας. Η μελέτη περίπτωσης των δυο εταιριών έδειξε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις προϊόντων μόδας χρησιμοποιούν εκτεταμένα τους καθοδηγητές γνώμης στην επικοινωνιακή τους πολιτική. Στην ελληνική αγορά, η βασική αποστολή των καθοδηγητών γνώμης έχει επικοινωνιακό χαρακτήρα, εντάσσεται δηλαδή στη λειτουργία των δημοσίων σχέσεων και επιχειρεί να προσδώσει σημαντική ώθηση στην ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με το κοινό. Το δεύτερο κυρίαρχο χαρακτηριστικό είναι ότι η προσπάθεια για καθοδήγηση της γνώμης αναπτύσσεται διαμέσου των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Το κοινό των μέσων μαζικής ενημέρωσης παρακολουθεί τις εκπομπές ή/και τις προβολές τους, ώστε να ενημερωθεί για όλα τα ζητήματα που το ενδιαφέρουν. Υπό αυτή την έννοια μπορεί να διατυπωθεί ότι τα μέσα ενημέρωσης αποτελούν την αγορά όπου η καθοδήγηση και η αναζήτηση γνώμης έρχονται σε επαφή, επιχειρώντας να ισορροπήσουν διαμέσου της ικανοποίησης των στόχων τους. Λόγω του περιορισμένου αριθμού αντίστοιχων ερευνών και μελετών, η παρούσα μελέτη προσφέρει χρήσιμα συμπεράσματα και αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία μπορούν να στηριχθούν και άλλες έρευνες που μελετούν τους καθοδηγητές γνώμης.el
dc.format.extent92el
dc.format.extent826266 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΚαθοδηγητές γνώμηςel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΕλληνική αγοράel
dc.titleΚαθοδηγητές γνώμης και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περιπτώσεων από την ελληνική αγορά.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DiomosSotiriosMariosMsc2013.pdf835.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.