Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15407
Συγγραφέας: Παπαρίζος, Πέτρος
Τίτλος: Branding και rebranding της Atebank.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η διάσπαση της ΑΤΕΒΑΝΚ στις 27/07/2012 και η ταυτόχρονη μεταβίβαση ενός μέρους του ενεργητικού της στην τράπεζα Πειραιώς, με παράλληλη θέση σε εκκαθάριση του εναπομείναντος τμήματος, αποτέλεσε την απαρχή μίας ραγδαίας μεταβολής του τραπεζικού κλάδου στην Ελλάδα. Ο νέος όμιλος που σχηματίστηκε γρήγορα μετονομάστηκε σε Όμιλος Πειραιώς-Αtebank και μετέπειτα προχώρησε στην εξαγορά της Geniki τράπεζας. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας θα παρουσιαστεί η λύση που επιλέχθηκε στο τομέα του brand name, από τον νέο όμιλο, καθώς και μία εναλλακτική λύση, πάντα στα πλαίσια της συγχώνευσης, η οποία θα διατηρεί το brand name της Atebank ανέπαφο και ίσως και το ενισχύει. Παρουσιάζεται αρχικά μία βιβλιογραφική επισκόπηση για το θέμα του branding και του rebranding των επιχειρήσεων, ο νέος όμιλος που δημιουργήθηκε και κατόπιν η πρόταση για μία νέα εταιρική ταυτότητα.
Λέξεις Κλειδιά: Rebranding
Atebank
Πειραιώς-Atebank
Branding
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaparizosPetrosMsc2013.pdf1.91 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons