Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15407
Author: Παπαρίζος, Πέτρος
Title: Branding και rebranding της Atebank.
Date Issued: 2013
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η διάσπαση της ΑΤΕΒΑΝΚ στις 27/07/2012 και η ταυτόχρονη μεταβίβαση ενός μέρους του ενεργητικού της στην τράπεζα Πειραιώς, με παράλληλη θέση σε εκκαθάριση του εναπομείναντος τμήματος, αποτέλεσε την απαρχή μίας ραγδαίας μεταβολής του τραπεζικού κλάδου στην Ελλάδα. Ο νέος όμιλος που σχηματίστηκε γρήγορα μετονομάστηκε σε Όμιλος Πειραιώς-Αtebank και μετέπειτα προχώρησε στην εξαγορά της Geniki τράπεζας. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας θα παρουσιαστεί η λύση που επιλέχθηκε στο τομέα του brand name, από τον νέο όμιλο, καθώς και μία εναλλακτική λύση, πάντα στα πλαίσια της συγχώνευσης, η οποία θα διατηρεί το brand name της Atebank ανέπαφο και ίσως και το ενισχύει. Παρουσιάζεται αρχικά μία βιβλιογραφική επισκόπηση για το θέμα του branding και του rebranding των επιχειρήσεων, ο νέος όμιλος που δημιουργήθηκε και κατόπιν η πρόταση για μία νέα εταιρική ταυτότητα.
Keywords: Rebranding
Atebank
Πειραιώς-Atebank
Branding
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaparizosPetrosMsc2013.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons