Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΣιώπη, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2013-02-13T21:48:50Z-
dc.date.available2013-02-13T21:48:50Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15376-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το γνωστικό υπόβαθρο όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από την έρευνα του μάρκετινγκ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Συζητώνται στάσεις και αντιλήψεις, το σχέδιο μάρκετινγκ και οι έμπρακτες εφαρμογές της στρατηγικής μάρκετινγκ στον κλάδο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Βασικοί άξονες διερεύνησης στην παρούσα εργασία αφορούν στα χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ εκπαιδευτικών υπηρεσιών κατά την πρακτική εφαρμογή του, στο βαθμό που οι διευθυντές διοικούν τα σχολεία τους ερχόμενοι σε συμφωνία με την ιδεολογία του μάρκετινγκ, στο ποιοι εμπλέκονται στις διαδικασίες εφαρμογής του σχολικού μάρκετινγκ στο αν και κατά πόσο αξιολογούνται τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ των σχολείων. Η έμφαση δίνεται στην υιοθέτηση της φιλοσοφίας μάρκετινγκ ως το επιστημονικό εργαλείο της εκπαιδευτικής διοίκησης, το οποίο δύναται να προσθέσει αξία στο ελληνικό εκπαιδευτικό προϊόν και δη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μάρκετινγκ και Εκπαίδευση, με κοινό παρονομαστή την επιδίωξη της αξίας και προσεγγίσεις όπως ο πελατοκεντρικός προσανατολισμός κι η εξατομίκευση, αν συνδυαστούν καταλλήλως, μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Η εργασία περιέχει και μια κριτική θεώρηση της μεταπολιτευτικής ελληνικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επιχειρείται ο καθορισμός πεδίων παθογένειας που υποβαθμίζουν την αξία του εκπαιδευτικού προϊόντος, με την απουσία της συνεκτικότητας στις λειτουργίες του ελληνικού δημοτικού σχολείου. Συζητώνται οι αντιλήψεις, οι προσδοκίες και η τμηματοποίηση των «πελατών» των ελληνικών δημοτικών σχολείων, οι αντιλήψεις των Ελλήνων δασκάλων για το μάρκετινγκ, τα προγράμματα μάρκετινγκ, το εκπαιδευτικό προϊόν, το ανθρώπινο δυναμικό και η αναγκαιότητα υιοθέτησης πελατοκεντρικής κουλτούρας. Προτείνεται για περαιτέρω διερεύνηση η πρακτική εφαρμογή του σχεδίου μάρκετινγκ στα δημοτικά σχολεία.el
dc.format.extent60el
dc.format.extent448615 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectEducational marketingen
dc.subjectMarketization of educationen
dc.subjectMarketing and schoolsen
dc.subjectMarketing in educationen
dc.titleΗ ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση υπό το πρίσμα του μάρκετινγκ υπηρεσιών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SiopiEleutheriaMsc2013.pdf442.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.