Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15374
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΜουσιάδου, Ζωήel
dc.date.accessioned2013-02-13T20:01:09Z-
dc.date.available2013-02-13T20:01:09Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15374-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΗ τουριστική βιομηχανία είναι ένας κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της, και τις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αυτής. Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας, η παγκόσμια κρίση στην οικονομία, τα διαφοροποιημένα κοινωνικά και πολιτισμικά πρότυπα, επιδρούν άμεσα στο επίπεδο του ανταγωνισμού μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Καμία ξενοδοχειακή επιχείρηση, δεν μπορεί να μένει αμέτοχη σε αυτές τις παγκόσμιες αλλαγές και στις άμεσες επιδράσεις που έχουν σε αυτήν. Η βελτίωση και διασφάλιση της ποιότητας, των παρεχόμενων υπηρεσιών, διαφαίνεται να αποτελεί το κλειδί, για την κατάκτηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην παρούσα εργασία, γίνεται μία προσπάθεια εξεύρεσης όλων εκείνων των καλών πρακτικών, που μπορούν να υιοθετηθούν από τις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, και οι οποίες αν εφαρμοστούν σωστά, μπορούν να οδηγήσουν στην επιθυμητή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Αναλύονται οι έννοιες και η σημασία της ποιότητας των υπηρεσιών σε ένα γενικό πλαίσιο. Στη συνέχεια γίνεται μία προσπάθεια εισαγωγής και διερεύνησης αυτών στον τουρισμό και στον ξενοδοχειακό κλάδο, και πιο συγκεκριμένα στις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που τον απαρτίζουν. Αναφέρονται τρόποι, εργαλεία και τεχνικές μέτρησης της ποιότητας. Παρουσιάζονται όλα τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για την εφαρμογή καλών πρακτικών και τέλος εντοπίζονται όλοι εκείνοι οι τομείς, οι δραστηριότητες και τα μέσα, με τα οποία, μπορούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν και να ανταπεξέλθουν των δυσκολιών αυτών, έτσι ώστε να επιτύχουν την ευημερία και τη βιωσιμότητά τους.el
dc.format.extent68el
dc.format.extent1510085 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΒελτίωση ποιότηταςel
dc.subjectΞενοδοχείαel
dc.subjectΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subjectΜέτρηση ποιότηταςel
dc.titleΚαλές πρακτικές σε μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MousiadouZoiMsc2013.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons