Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15374
Συγγραφέας: Μουσιάδου, Ζωή
Τίτλος: Καλές πρακτικές σε μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας κλάδος που επηρεάζει άμεσα την εθνική οικονομία, με τις ξενοδοχειακές μονάδες να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της, και τις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αυτής. Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας, η παγκόσμια κρίση στην οικονομία, τα διαφοροποιημένα κοινωνικά και πολιτισμικά πρότυπα, επιδρούν άμεσα στο επίπεδο του ανταγωνισμού μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Καμία ξενοδοχειακή επιχείρηση, δεν μπορεί να μένει αμέτοχη σε αυτές τις παγκόσμιες αλλαγές και στις άμεσες επιδράσεις που έχουν σε αυτήν. Η βελτίωση και διασφάλιση της ποιότητας, των παρεχόμενων υπηρεσιών, διαφαίνεται να αποτελεί το κλειδί, για την κατάκτηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στην παρούσα εργασία, γίνεται μία προσπάθεια εξεύρεσης όλων εκείνων των καλών πρακτικών, που μπορούν να υιοθετηθούν από τις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, και οι οποίες αν εφαρμοστούν σωστά, μπορούν να οδηγήσουν στην επιθυμητή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Αναλύονται οι έννοιες και η σημασία της ποιότητας των υπηρεσιών σε ένα γενικό πλαίσιο. Στη συνέχεια γίνεται μία προσπάθεια εισαγωγής και διερεύνησης αυτών στον τουρισμό και στον ξενοδοχειακό κλάδο, και πιο συγκεκριμένα στις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που τον απαρτίζουν. Αναφέρονται τρόποι, εργαλεία και τεχνικές μέτρησης της ποιότητας. Παρουσιάζονται όλα τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις για την εφαρμογή καλών πρακτικών και τέλος εντοπίζονται όλοι εκείνοι οι τομείς, οι δραστηριότητες και τα μέσα, με τα οποία, μπορούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν και να ανταπεξέλθουν των δυσκολιών αυτών, έτσι ώστε να επιτύχουν την ευημερία και τη βιωσιμότητά τους.
Λέξεις Κλειδιά: Βελτίωση ποιότητας
Ξενοδοχεία
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Μέτρηση ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MousiadouZoiMsc2013.pdf1.21 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons