Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΑθανασίου, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2013-02-12T09:00:12Z-
dc.date.available2013-02-12T09:00:12Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15366-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να • Να προσεγγίσει με εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση τους τρόπους αξιοποίησης του διαδικτύου ως εργαλείου μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις, • Διερευνήσει το πώς χρησιμοποιούν οι μικρές επιχειρήσεις φιλοξενίας το διαδίκτυο ως εργαλείο μάρκετινγκ, • Να αναδείξει μέσα από την πρωτογενή έρευνα τις πλέον εφαρμοζόμενες πρακτικές από τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις. Μεθοδολογία: Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων, και η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με διενέργεια συνεντεύξεων με ημιδομημένες ερωτήσεις με τους ιδιοκτήτες ή διευθυντικά στελέχη μικρών επιχειρήσεων φιλοξενίας από την περιοχή της Σάρτης Χαλκιδικής. Ευρήματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μικρές ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την αξία της χρησιμοποίησης του διαδικτύου ως εργαλείου μάρκετινγκ και έχουν υιοθετήσει τη χρησιμοποίηση της ιστοσελίδας, των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων προβολής και προώθησης σε μεγαλύτερο βαθμό ως εργαλεία μάρκετινγκ, καθώς και τα social media, το email, αλλά και τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης σε μικρότερο βαθμό.el
dc.format.extent80el
dc.format.extent516353 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιαδίκτυο και τουρισμόςel
dc.subjecte-Tourismen
dc.subjectInternet στην τουριστική βιομηχανίαel
dc.subjectΔιαδίκτυο και μάρκετινγκ στον τουρισμόel
dc.titleΗ χρήση του διαδικτύου σαν εργαλείου μάρκετινγκ σε μικρές τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AthanasiouAlexandraMsc2012.pdf504.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.