Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15366
Author: Αθανασίου, Αλεξάνδρα
Title: Η χρήση του διαδικτύου σαν εργαλείου μάρκετινγκ σε μικρές τουριστικές επιχειρήσεις.
Date Issued: 2012
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να • Να προσεγγίσει με εκτενή βιβλιογραφική επισκόπηση τους τρόπους αξιοποίησης του διαδικτύου ως εργαλείου μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις, • Διερευνήσει το πώς χρησιμοποιούν οι μικρές επιχειρήσεις φιλοξενίας το διαδίκτυο ως εργαλείο μάρκετινγκ, • Να αναδείξει μέσα από την πρωτογενή έρευνα τις πλέον εφαρμοζόμενες πρακτικές από τις μικρές τουριστικές επιχειρήσεις. Μεθοδολογία: Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων, και η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με διενέργεια συνεντεύξεων με ημιδομημένες ερωτήσεις με τους ιδιοκτήτες ή διευθυντικά στελέχη μικρών επιχειρήσεων φιλοξενίας από την περιοχή της Σάρτης Χαλκιδικής. Ευρήματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μικρές ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την αξία της χρησιμοποίησης του διαδικτύου ως εργαλείου μάρκετινγκ και έχουν υιοθετήσει τη χρησιμοποίηση της ιστοσελίδας, των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων προβολής και προώθησης σε μεγαλύτερο βαθμό ως εργαλεία μάρκετινγκ, καθώς και τα social media, το email, αλλά και τη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης σε μικρότερο βαθμό.
Keywords: Διαδίκτυο και τουρισμός
e-Tourism
Internet στην τουριστική βιομηχανία
Διαδίκτυο και μάρκετινγκ στον τουρισμό
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AthanasiouAlexandraMsc2012.pdf504.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.