Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓουδήρας, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΠράπα, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2013-01-29T13:19:19Z-
dc.date.available2013-01-29T13:19:19Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15356-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές Γυμνασίου που φοιτούν σε γενικά και ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Αρχικά περιγράφεται η συχνότητα του σχολικού εκφοβισμού για κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο έτσι όπως προέκυψε από ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς των μαθητών. Έπειτα περιγράφονται οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από τους μαθητές και διερευνάται η σχέση τους με το κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο αλλά και με τον ρόλο του κάθε μαθητή στον σχολικό εκφοβισμό. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας συσχετίζονται και συγκρίνονται με παλαιότερες έρευνες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα και διεθνώς. Τέλος, δίνονται κατευθύνσεις για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent95el
dc.format.extent20897821 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel
dc.subjectΣτρατηγικές αντιμετώπισηςel
dc.subjectΕιδικά εκπαιδευτικά πλαίσιαel
dc.titleΣτρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από μαθητές που φοιτούν στο γενικό γυμνάσιο και από μαθητές με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PrapaAngelikiMsc2012.pdf20.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons