Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15356
Author: Πράπα, Αγγελική
Title: Στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από μαθητές που φοιτούν στο γενικό γυμνάσιο και από μαθητές με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Γουδήρας, Δημήτρης
Abstract: Η παρούσα εργασία μελετά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές Γυμνασίου που φοιτούν σε γενικά και ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Αρχικά περιγράφεται η συχνότητα του σχολικού εκφοβισμού για κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο έτσι όπως προέκυψε από ερωτηματολόγια αυτοαναφοράς των μαθητών. Έπειτα περιγράφονται οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από τους μαθητές και διερευνάται η σχέση τους με το κάθε εκπαιδευτικό πλαίσιο αλλά και με τον ρόλο του κάθε μαθητή στον σχολικό εκφοβισμό. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας συσχετίζονται και συγκρίνονται με παλαιότερες έρευνες που διεξήχθησαν στην Ελλάδα και διεθνώς. Τέλος, δίνονται κατευθύνσεις για περαιτέρω έρευνα.
Keywords: Σχολικός εκφοβισμός
Στρατηγικές αντιμετώπισης
Ειδικά εκπαιδευτικά πλαίσια
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PrapaAngelikiMsc2012.pdf20.41 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons