Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚόλια, Αγνήel
dc.date.accessioned2013-01-10T10:26:07Z-
dc.date.available2013-01-10T10:26:07Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15352-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή ο διεθνής ανταγωνισμός και οι ραγδαίες εξελίξεις δημιουργούν πιέσεις σε φορείς και οργανισμούς τόσο ιδιωτικούς όσο και δημόσιους που πρέπει να προσαρμόζονται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ στους δημοσίους οργανισμούς εστιάζεται τόσο στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη όσο και στην αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός της μελέτης είναι να διερευνηθεί ο βαθμός , στον οποίο οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενέχει χαρακτηριστικά εσωτερικού μάρκετινγκ, γεγονός που βοηθά τον οργανισμό να ικανοποιήσει καλύτερα τον εσωτερικό του πελάτη, να προσαρμοστεί στο περιβάλλον και να επιτευχθούν υψηλής ποιότητας παρεχόμενες υπηρεσίες στους πολίτες-πελάτες, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ικανοποίησή τους. Τα αποτελέσματά της μελέτης έδειξαν ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν διαθέτει αρκετά χαρακτηριστικά εσωτερικού μάρκετινγκ καθώς και ότι δεν αναπτύσσει καλά το προσωπικό του, ούτε εκτελεί σωστά δραστηριότητες που σχετίζονται με την ωφέλεια προσωπικού,την εκπαίδευση, τις υπηρεσίες προσωπικού, την αποζημίωση, την πρόσληψη,την υγιεινή και την ασφάλεια. Μάλιστα παρουσιάζεται διαφορά απόψεων ανάλογα με το μορφωτικό επίπεδο, καθώς οι εργαζόμενοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης βλέπουν τα θέματα πιο αισιόδοξα από τους εργαζόμενους δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης .el
dc.format.extent121el
dc.format.extent560128 bytes-
dc.format.extent3869853 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκ στο δημόσιο τομέαel
dc.titleΗ σημασία και ο ρόλος του internal marketing (εσωτερικού μάρκετινγκ) ως εργαλείο επικοινωνίας στο Δημόσιο τομέα. Η περίπτωση των Ο.Τ.Α. (Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoliaAgniMsc2013.pdf3.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons