Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15352
Συγγραφέας: Κόλια, Αγνή
Τίτλος: Η σημασία και ο ρόλος του internal marketing (εσωτερικού μάρκετινγκ) ως εργαλείο επικοινωνίας στο Δημόσιο τομέα. Η περίπτωση των Ο.Τ.Α. (Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης).
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Στη σημερινή εποχή ο διεθνής ανταγωνισμός και οι ραγδαίες εξελίξεις δημιουργούν πιέσεις σε φορείς και οργανισμούς τόσο ιδιωτικούς όσο και δημόσιους που πρέπει να προσαρμόζονται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ στους δημοσίους οργανισμούς εστιάζεται τόσο στην ικανοποίηση του εσωτερικού πελάτη όσο και στην αποτελεσματικότητα του ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός της μελέτης είναι να διερευνηθεί ο βαθμός , στον οποίο οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενέχει χαρακτηριστικά εσωτερικού μάρκετινγκ, γεγονός που βοηθά τον οργανισμό να ικανοποιήσει καλύτερα τον εσωτερικό του πελάτη, να προσαρμοστεί στο περιβάλλον και να επιτευχθούν υψηλής ποιότητας παρεχόμενες υπηρεσίες στους πολίτες-πελάτες, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ικανοποίησή τους. Τα αποτελέσματά της μελέτης έδειξαν ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεν διαθέτει αρκετά χαρακτηριστικά εσωτερικού μάρκετινγκ καθώς και ότι δεν αναπτύσσει καλά το προσωπικό του, ούτε εκτελεί σωστά δραστηριότητες που σχετίζονται με την ωφέλεια προσωπικού,την εκπαίδευση, τις υπηρεσίες προσωπικού, την αποζημίωση, την πρόσληψη,την υγιεινή και την ασφάλεια. Μάλιστα παρουσιάζεται διαφορά απόψεων ανάλογα με το μορφωτικό επίπεδο, καθώς οι εργαζόμενοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης βλέπουν τα θέματα πιο αισιόδοξα από τους εργαζόμενους δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης .
Λέξεις Κλειδιά: Εσωτερικό μάρκετινγκ
Εσωτερικό μάρκετινγκ στο δημόσιο τομέα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KoliaAgniMsc2013.pdf3.75 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons