Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorQuill, Kathleen Annen
dc.date.accessioned2013-01-08T09:16:05Z-
dc.date.available2013-01-08T09:16:05Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.isbn9602864761-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15349en
dc.format.extent24576 bytes-
dc.format.extent25600 bytes-
dc.format.extent31232 bytes-
dc.format.extent32768 bytes-
dc.format.extent51200 bytes-
dc.format.extent83456 bytes-
dc.format.extent234496 bytes-
dc.format.extent204800 bytes-
dc.format.extent164352 bytes-
dc.format.extent309760 bytes-
dc.format.extent260608 bytes-
dc.format.extent278016 bytes-
dc.format.extent260608 bytes-
dc.format.extent284160 bytes-
dc.format.extent227328 bytes-
dc.format.extent200192 bytes-
dc.format.extent273408 bytes-
dc.format.extent715264 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.language.isoelen
dc.publisherΈλληνel
dc.rightsΤο τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούςel
dc.subject.lccLC4718.T4316 2005en
dc.titleΔιδάσκοντας αυτιστικά παιδιά: τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα.el
dc.typeBooken
dc.typeTexten
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κεφάλαιο 12.docΚεφ. 12. Επαναλαμβανόμενη γνωσιακή εξάσκηση με εικόνες: ένα σύστημα για τη διδασκαλία αυτοελέγχου698.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 11.docΚεφ. 11. Επιλύοντας προβλήματα κοινωνικής συμπεριφοράς με τη χρήση οπτικώς υποβοηθούμενης επικοινωνίας267 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 10.docΚεφ. 10. Περιβαλλοντικά βοηθήματα για την ανάπτυξη προσαρμοστικότητας και ανεξαρτησίας195.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 9.docΚεφ. 9. Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά να222 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 8.docΚεφ. 8. Υποβοηθώντας το παιχνίδι των παιδιών277.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 7.docΚεφ. 7. Επαυξάνοντας τις κοινωνικο-επικοινωνιακές αλληλεπιδράσεις των παιδιών254.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 6.docΚεφ. 6. Μέθοδοι επαύξησης της επικοινωνίας σε λεκτικά παιδιά271.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 5.docΚεφ. 5. Στρατηγικές αξιολόγησης και παρέμβασης για παιδιά που παρουσιάζουν ηχολαλία254.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4.docΚεφ. 4. Επαυξάνοντας την επικοινωνία σε μη-λεκτικά αυτιστικά παιδιά302.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3.docΚεφ. 3. Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά: τί επιθυμούν οι γονείς160.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2.docΚεφ. 2. Ο τρόπος μάθησης των αυτιστικών: μία αυτοβιογραφία200 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1.docΚεφ. 1. Η σκέψη στον αυτισμό: μαθησιακές και αναπτυξιακές διαφορές229 kBMicrosoft WordView/Open
Εισαγωγή.docΕισαγωγή81.5 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα50 kBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος.docΠρόλογος32 kBMicrosoft WordView/Open
Εισαγωγικές διευκρινήσεις.docΕισαγωγικές διευκρινήσεις30.5 kBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος ελληνικής έκδοσης.docΠρόλογος ελληνικής έκδοσης25 kBMicrosoft WordView/Open
Αφιέρωση_Συνεργάτες.docΑφιέρωση24 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub871.38 kBEPUBView/Open
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word843.28 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.