Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15349
Τίτλος: | Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά: τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα. |
Συγγραφείς: | Quill, Kathleen Ann |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2005 |
Εκδότης: | Έλλην |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15349 |
ISBN: | 9602864761 |
Δικαιώματα: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Κεφάλαιο 12.doc | Κεφ. 12. Επαναλαμβανόμενη γνωσιακή εξάσκηση με εικόνες: ένα σύστημα για τη διδασκαλία αυτοελέγχου | 698.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 11.doc | Κεφ. 11. Επιλύοντας προβλήματα κοινωνικής συμπεριφοράς με τη χρήση οπτικώς υποβοηθούμενης επικοινωνίας | 267 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 10.doc | Κεφ. 10. Περιβαλλοντικά βοηθήματα για την ανάπτυξη προσαρμοστικότητας και ανεξαρτησίας | 195.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 9.doc | Κεφ. 9. Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά να | 222 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 8.doc | Κεφ. 8. Υποβοηθώντας το παιχνίδι των παιδιών | 277.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 7.doc | Κεφ. 7. Επαυξάνοντας τις κοινωνικο-επικοινωνιακές αλληλεπιδράσεις των παιδιών | 254.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 6.doc | Κεφ. 6. Μέθοδοι επαύξησης της επικοινωνίας σε λεκτικά παιδιά | 271.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 5.doc | Κεφ. 5. Στρατηγικές αξιολόγησης και παρέμβασης για παιδιά που παρουσιάζουν ηχολαλία | 254.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 4.doc | Κεφ. 4. Επαυξάνοντας την επικοινωνία σε μη-λεκτικά αυτιστικά παιδιά | 302.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 3.doc | Κεφ. 3. Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά: τί επιθυμούν οι γονείς | 160.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 2.doc | Κεφ. 2. Ο τρόπος μάθησης των αυτιστικών: μία αυτοβιογραφία | 200 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Κεφάλαιο 1.doc | Κεφ. 1. Η σκέψη στον αυτισμό: μαθησιακές και αναπτυξιακές διαφορές | 229 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Εισαγωγή.doc | Εισαγωγή | 81.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Περιεχόμενα.doc | Περιεχόμενα | 50 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Πρόλογος.doc | Πρόλογος | 32 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Εισαγωγικές διευκρινήσεις.doc | Εισαγωγικές διευκρινήσεις | 30.5 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Πρόλογος ελληνικής έκδοσης.doc | Πρόλογος ελληνικής έκδοσης | 25 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Αφιέρωση_Συνεργάτες.doc | Αφιέρωση | 24 kB | Microsoft Word | Προβολή/Ανοιγμα |
Σύγγραμμα_σε_epub.epub | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub | 871.38 kB | EPUB | Προβολή/Ανοιγμα |
Σύγγραμμα_σε_word.docx | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word | 843.28 kB | Microsoft Word XML | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.