Search


Current filters:

Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-13 of 13 (Search time: 0.111 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Μοντέλα μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.Κατεργιαννάκης, Νικόλαος
2013Διαδικτυακή διαφήμιση: η περίπτωση των Google adwords.Χατζηπουργάνης, Δημήτριος
2014Σύγχρονες μορφές επικοινωνίας στις επιχειρήσεις: ο ρόλος των social media.Μανωλάκος, Αναστάσιος
2014Ανάλυση και διερεύνηση της εξελικτικής πορείας των κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης δημιουργίας νεοσύστατου κοινωνικού δικτύου.Μαριόπουλος, Ιωάννης
2015Social media: τυπολογία και εφαρμογές.Παναγιωτόπουλος, Νικόλαος
2011Η στάση των μαθητών και η συμπεριφορά τους ως προς τη χρήση των social networks.Αντωνιάδου, Ανδρομάχη
2012Online κοινωνικά δίκτυα: καινοτομία και επιχειρηματικότητα.Λυγούρα, Κωνσταντίνα
2017Χρήση κοινωνικών μέσων για την τουριστική προβολή: η περίπτωση του δήμου ΘεσσαλονίκηςΧαραλαμπίδου, Αφροδίτη Ελένη
2017Κοινωνικά μέσα και πολιτική εμπλοκή / δέσμευση: η νέα δύναμη στην πολιτική μέσα από τα κοινωνικά μέσαΣκουτέλη, Μαρία
2019Μελέτη τεχνολογιών και αρχιτεκτονικών διαμοιρασμού συνδέσεων Wi-FiΒαμβακάς, Φίλιππος
2019Oπτικοποίηση εξελισσόμενης πληροφορίας κοινωνικών δικτύωνΧοπτερίδης, Ιωάννης
2018Ανάλυση ιστορικών δεδομένων σε κοινωνικά δίκτυαΜαυροϊδάκη, Ελένη
2018Κοινωνικά δίκτυα και προστασία προσωπικών δεδομένων: μελέτη των κοινωνικών δικτύων facebook, messenger και instagram, τα οποία ανήκουν στον όμιλο "Facebook", σε ότι αφορά τους όρους χρήσης τους, τη μεταξύ τους σύγκριση και την εναρμόνιση τους με τα όσα ορίζει ο "Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων", Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679Τυροβούζη, Χριστίνα
Results 1-13 of 13 (Search time: 0.111 seconds).
  • previous
  • 1
  • next