Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 15 (Search time: 0.101 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Σύγχρονες μορφές επικοινωνίας στις επιχειρήσεις: ο ρόλος των social media.Μανωλάκος, Αναστάσιος
2012Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στον τουρισμό.Παπαναστασίου, Ελευθερία A.
2014Ανάλυση και διερεύνηση της εξελικτικής πορείας των κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης δημιουργίας νεοσύστατου κοινωνικού δικτύου.Μαριόπουλος, Ιωάννης
2015Social media: τυπολογία και εφαρμογές.Παναγιωτόπουλος, Νικόλαος
2015Social media strategy σε καταστήματα αγροτικών εφοδίων.Ζουμπατλή, Αικατερίνη
2012Online κοινωνικά δίκτυα: καινοτομία και επιχειρηματικότητα.Λυγούρα, Κωνσταντίνα
2017Μετρικές και δείκτες απόδοσης πλατφορμών κοινωνικών μέσων δικτύωσης: εφαρμογή στη βιομηχανία της μόδαςΛιακόπουλος, Ιωάννης
2017Κοινωνικά μέσα και πολιτική εμπλοκή / δέσμευση: η νέα δύναμη στην πολιτική μέσα από τα κοινωνικά μέσαΣκουτέλη, Μαρία
2017Ανάλυση κοινωνικών μέσων: η χρήση του Facebook και του Instagram στον επιχειρηματικό κλάδο των τροφίμωνΓεωργιάδου, Ευαγγελία
2017Social commerce: βασικός παράγοντας στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων: η περίπτωση της POLYVOREΠαρταλιού, Αναστασία
2019Η χρήση του Twitter στο χώρο του αθλητισμούΙωαννίδου, Ζωή
2018Έρευνα για τη χρήση δεικτών μέτρησης επίδοσης κοινωνικών μέσων στο Facebook και Instagram για τον κλάδο των καλλυντικώνΤσελιγκάκη, Δήμητρα
2018Στρατηγική μάρκετιγνκ κοινωνικών δικτύων : θεωρητικό υπόβαθρο και μελέτη περίπτωσηςΤσίγκος, Κωνσταντίνος
2018Μετρικές και αναλύσεις κοινωνικής δικτύωσης : δείκτες απόδοσης και εργαλείαΚουτρουπή, Αικατερίνη
2019Μουσική βιομηχανία και social mediaΚωφίδης, Κωνσταντίνος
Results 1-15 of 15 (Search time: 0.101 seconds).
  • previous
  • 1
  • next