Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαβασιλείου-Αλεξίου, Ιωάνναel
dc.contributor.authorΧατζηπαναγιώτου, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2012-11-20T08:22:40Z-
dc.date.available2012-11-20T08:22:40Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15263-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τις ανάγκες Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ηλικίας άνω των πενήντα, σε Σχολεία του νομού Σερρών, μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις . Για τη συλλογή και την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της συνέντευξης -στα πλαίσια της ποιοτικής έρευνας-, και πιο συγκεκριμένα, της ημιδομημένης. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012. Η έρευνα έδειξε ότι οι ανάγκες των εκπαιδευτικών αυτής της ηλικιακής ομάδας σε θέματα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού δεν είναι μια θεωρητική ερευνητική υπόθεση, αλλά μια πραγματικότητα, με συγκεκριμένες διαστάσεις. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα επισήμαναν τις ανάγκες αυτές, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα και το έλλειμμα στη Συμβουλευτική για τους ανθρώπους με ηλικία άνω των 50.el
dc.description.abstractThe aim of this assignment is to investigate the needs for career counselling and career advising of secondary teachers, aged above 50, in the former prefecture of Serres, through personal interviews. For data collection and elaboration it was used the tool of interview and specifically the semi-structured interview-according to qualitative method - and the research took place between February and March 2012. The survey showed that the teachers’ needs, in this age -group, for career counselling and career advising are not a speculative hypothesis ∙ on the contrary, it’s a reality with particular dimensions. The teachers, who participated in the survey, demonstrated these needs, revealing, simultaneously, the gap in the guidance, particularly in ages above to 50. Keywords : Guidance, Career Counselling, needs, needs assessment, professional development, teacher, adult above 50, secondary education.en
dc.format.extent121el
dc.format.extent637845 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΣυμβουλευτικήel
dc.subjectΕπαγγελματικός προσανατολισμόςel
dc.subjectΣυμβουλευτική σταδιοδρομίαςel
dc.subjectΕνήλικοι μεγαλύτερης ηλικίαςel
dc.titleΑνάγκες εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ηλικίας άνω των 50, για Συμβουλευτική και Επαγγελματικό Προσανατολισμό.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzipanagiotouDimitriosMsc2012.pdf625.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.