Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαυλίδου, Αθηνάel
dc.date.accessioned2012-11-12T08:12:23Z-
dc.date.available2012-11-12T08:12:23Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15256-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συλλογή, η καταγραφή και η ανάλυση μέσα από τα εμπειρικά δεδομένα των απόψεων των εκπαιδευομένων, που αποσκοπούν στην ανίχνευση και τη διερεύνηση των αντιλήψεών τους απέναντι στο μάθημα του Αριθμητικού Γραμματισμού στα ΣΔΕ. Πέρα από τους επιμέρους στόχους που σχετίζονται με την μεθοδολογία του γραμματισμού επιχειρείται μια απόπειρα καταγραφής και επαλήθευσης των προσδοκιών του εκπαιδευτικού απέναντι στις απαντήσεις που θα δοθούν από τους εκπαιδευόμενους. Πρόκειται για μία εμπειρική έρευνα η οποία στηρίχθηκε στις απόψεις των αποφοίτων εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αριδαίας μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις. Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να συνεισφέρει στο κενό που υπάρχει σχετικά με έρευνες που αφορούν τον Αριθμητικό Γραμματισμό και ευελπιστεί να αποτελέσει εφαλτήριο για μια πλούσια ερευνητική συνέχεια στο αντικείμενο αυτό.el
dc.format.extent75el
dc.format.extent831595 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΑριθμητικός γραμματισμόςel
dc.subjectΣχολεία Δεύτερης Ευκαιρίαςel
dc.titleΟ αριθμητικός γραμματισμός στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaulidouAthinaMsc2012.pdf814.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.