Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15256
Συγγραφέας: Παυλίδου, Αθηνά
Τίτλος: Ο αριθμητικός γραμματισμός στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συλλογή, η καταγραφή και η ανάλυση μέσα από τα εμπειρικά δεδομένα των απόψεων των εκπαιδευομένων, που αποσκοπούν στην ανίχνευση και τη διερεύνηση των αντιλήψεών τους απέναντι στο μάθημα του Αριθμητικού Γραμματισμού στα ΣΔΕ. Πέρα από τους επιμέρους στόχους που σχετίζονται με την μεθοδολογία του γραμματισμού επιχειρείται μια απόπειρα καταγραφής και επαλήθευσης των προσδοκιών του εκπαιδευτικού απέναντι στις απαντήσεις που θα δοθούν από τους εκπαιδευόμενους. Πρόκειται για μία εμπειρική έρευνα η οποία στηρίχθηκε στις απόψεις των αποφοίτων εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αριδαίας μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις. Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να συνεισφέρει στο κενό που υπάρχει σχετικά με έρευνες που αφορούν τον Αριθμητικό Γραμματισμό και ευελπιστεί να αποτελέσει εφαλτήριο για μια πλούσια ερευνητική συνέχεια στο αντικείμενο αυτό.
Λέξεις Κλειδιά: Αριθμητικός γραμματισμός
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaulidouAthinaMsc2012.pdf814.14 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.