Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15256
Author: Παυλίδου, Αθηνά
Title: Ο αριθμητικός γραμματισμός στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συλλογή, η καταγραφή και η ανάλυση μέσα από τα εμπειρικά δεδομένα των απόψεων των εκπαιδευομένων, που αποσκοπούν στην ανίχνευση και τη διερεύνηση των αντιλήψεών τους απέναντι στο μάθημα του Αριθμητικού Γραμματισμού στα ΣΔΕ. Πέρα από τους επιμέρους στόχους που σχετίζονται με την μεθοδολογία του γραμματισμού επιχειρείται μια απόπειρα καταγραφής και επαλήθευσης των προσδοκιών του εκπαιδευτικού απέναντι στις απαντήσεις που θα δοθούν από τους εκπαιδευόμενους. Πρόκειται για μία εμπειρική έρευνα η οποία στηρίχθηκε στις απόψεις των αποφοίτων εκπαιδευομένων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αριδαίας μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις. Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να συνεισφέρει στο κενό που υπάρχει σχετικά με έρευνες που αφορούν τον Αριθμητικό Γραμματισμό και ευελπιστεί να αποτελέσει εφαλτήριο για μια πλούσια ερευνητική συνέχεια στο αντικείμενο αυτό.
Keywords: Αριθμητικός γραμματισμός
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaulidouAthinaMsc2012.pdf814.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.