Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15210
Συγγραφέας: Λεπίδης, Κυριάκος
Τίτλος: Ηλεκτρονικό επιχειρείν με έμφαση στο βιομηχανικό μάρκετινγκ.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Το ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-business) είναι ένα μοντέλο συναλλασσομένων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που χρησιμοποιεί ως εργαλείο το διαδίκτυο. Όντας ένα δίκτυο από διαφορετικά δίκτυα το internet καθιστά δυνατή την αποτελεσματική λειτουργία του μοντέλου της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Βασικά, σωστή επικοινωνιακή δομή και αποτελεσματικές επιχειρηματικές διαδικασίες εξασφαλίζουν τον αποτελεσματικό σχεδιασμό του μοντέλου της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας. Η συγκεκριμένη ερευνητική προσπάθεια επικεντρώνεται στην αξιολόγηση των μοντέλων ηλεκτρονικού επιχειρείν όπως εφαρμόζεται στις ιστοσελίδες των εταιρειών BASF και NALCO. Οι βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν συνήθως σχεδιάζονται και εκφράζονται με αξιωματικά κριτήρια. Στις περισσότερες περιπτώσεις η εφαρμογή του μοντέλου από μία επιχείρηση γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε επιτυγχάνονται οι επικοινωνιακές δομές και διαδικασίες που ικανοποιούν τα κριτήρια αυτά. Η παρούσα έκθεση αξιολόγησε δύο ιστοσελίδες, ενώ κριτικά εξετάζοντας τα εφαρμοζόμενα μοντέλα ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, αξιολόγησε την αποτελεσματικότητα στην ενίσχυση των δράσεων μάρκετινγκ και πώς ενισχύθηκε η βιώσιμη κερδοφόρα απόδοση των παραπάνω εταιριών (Nunes και Cespedes, 2003). Το σύντομο ιστορικό που παρέχεται στην ίδια ανάλυση αναπτύσσει επιχειρήματα που δίνουν ζωντανή έκφραση στο σχεδιασμό των μοντέλων ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας καθώς και διάφορα εργαλεία αξιολόγησης στις παραδοσιακές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται για τη διαμόρφωση εφαρμόσιμης επιχειρηματικής στρατηγικής. Η αξιολόγηση έδειξε ότι η ιστοσελίδα είναι ένα χρήσιμο παράθυρο που ενισχύει ποικιλοτρόπως την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Μερικές από τις σημαντικές συνεισφορές περιλαμβάνουν το βαθμό προσανατολισμού προς τον πελάτη, την παροχή λειτουργιών υποστήριξης των πελατών, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τη διαφοροποίηση των καναλιών. Μια εταιρεία για να ανταγωνίζεται αποτελεσματικά στην αγορά πρέπει να αναπτύξει ισχυρό προσανατολισμό προς τον πελάτη.
Λέξεις Κλειδιά: Β2Β
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LepidisKyriakosMsc2012.pdf485.61 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.