Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΙγνάτοβιτς, Γρηγόριοςel
dc.date.accessioned2012-10-18T08:10:51Z-
dc.date.available2012-10-18T08:10:51Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15197-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΟι σύγχρονες καπιταλιστικές οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υψηλό ρυθμό πληθωρισμού, οικονομική στασιμότητα και αυξημένη ανταγωνιστικότητα.Τη λύση στα παγκόσμια αυτά προβλήματα καλείται να δώσει το μάρκετινγκ το οποίο λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή.Εξετάζεται αναλυτικά γιατί η έννοια της σωστής επωνυμίας και εικόνας της επιχείρησης αποτελεί την βασική φιλοσοφία της επιχείρησης για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη επιτυγχάνεται με το «μίγμα μάρκετινγκ» (4P), το οποίο περιλαμβάνει το προϊόν, την τιμή, τον τόπο (διανομή) και την προώθηση.Για να επιζήσει λοιπόν η επιχείρηση πρέπει να επιλέξει εκείνο των συνδυασμό των στοιχείων που θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την επίτευξη των στόχων της.Το μάρκετινγκ το οποίο αποτελεί μέρος της παραπάνω διαδικασίας, είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που παρατηρείται σε όλες τις εκφράσεις και τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής και αυτό γιατί το μάρκετινγκ συνδέει τις δύο βασικές λειτουργίες της κοινωνίας, την παραγωγή και την κατανάλωση.Για να επιζήσει λοιπόν η επιχείρηση πρέπει να επιλέξει εκείνο των συνδυασμό των στοιχείων που θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την επίτευξη των στόχων της.Τέλος τονίζεται πως ένα από τα θέματα των ημερών μας στον επιχειρηματικό κόσμο και ο οποίο έχει έλξη θετικά το ενδιαφέρον πολλών στον επιχειρηματικό κόσμο και έχει μεταβληθεί σ’ αντικείμενο αρκετών συζητήσεων, είναι εκείνο της Εταιρικής Διακυβέρνησης και της δημιουργίας καλής επωνυμίας εικόνας στις μέρες μας.el
dc.format.extent54el
dc.format.extent426177 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΔημιουργία εικόνας επωνυμίαςel
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ και δημιουργία εικόνας επωνυμίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IgnatovitsGrigoriosMsc2012.pdf417.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.