Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15197
Συγγραφέας: Ιγνάτοβιτς, Γρηγόριος
Τίτλος: Στρατηγικές μάρκετινγκ και δημιουργία εικόνας επωνυμίας.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Οι σύγχρονες καπιταλιστικές οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υψηλό ρυθμό πληθωρισμού, οικονομική στασιμότητα και αυξημένη ανταγωνιστικότητα.Τη λύση στα παγκόσμια αυτά προβλήματα καλείται να δώσει το μάρκετινγκ το οποίο λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή.Εξετάζεται αναλυτικά γιατί η έννοια της σωστής επωνυμίας και εικόνας της επιχείρησης αποτελεί την βασική φιλοσοφία της επιχείρησης για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων της. Η εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη επιτυγχάνεται με το «μίγμα μάρκετινγκ» (4P), το οποίο περιλαμβάνει το προϊόν, την τιμή, τον τόπο (διανομή) και την προώθηση.Για να επιζήσει λοιπόν η επιχείρηση πρέπει να επιλέξει εκείνο των συνδυασμό των στοιχείων που θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την επίτευξη των στόχων της.Το μάρκετινγκ το οποίο αποτελεί μέρος της παραπάνω διαδικασίας, είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο που παρατηρείται σε όλες τις εκφράσεις και τις διαστάσεις της σύγχρονης ζωής και αυτό γιατί το μάρκετινγκ συνδέει τις δύο βασικές λειτουργίες της κοινωνίας, την παραγωγή και την κατανάλωση.Για να επιζήσει λοιπόν η επιχείρηση πρέπει να επιλέξει εκείνο των συνδυασμό των στοιχείων που θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την επίτευξη των στόχων της.Τέλος τονίζεται πως ένα από τα θέματα των ημερών μας στον επιχειρηματικό κόσμο και ο οποίο έχει έλξη θετικά το ενδιαφέρον πολλών στον επιχειρηματικό κόσμο και έχει μεταβληθεί σ’ αντικείμενο αρκετών συζητήσεων, είναι εκείνο της Εταιρικής Διακυβέρνησης και της δημιουργίας καλής επωνυμίας εικόνας στις μέρες μας.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Δημιουργία εικόνας επωνυμίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
IgnatovitsGrigoriosMsc2012.pdf417.91 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.