Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝικολαΐδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΓρούσκος, Σταύροςel
dc.date.accessioned2012-10-17T10:56:48Z-
dc.date.available2012-10-17T10:56:48Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15191-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση των ελληνικών εταιρικών δηλώσεων αποστολής ως προς τη γλώσσα τους, και τη συμβολή της στην ανταγωνιστικότητα τους. Η ανάλυση του περιεχομένου τους εξετάζεται με τη χρήση ενός λογισμικού ανάλυσης κειμένου σε ένα δείγμα από 275 μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις που συλλέχθηκε ηλεκτρονικά μέσω των ιστοσελίδων τους. Μέσω στατιστικού πακέτου διερευνάται αν ο τρόπος έκφρασης της κάθε εταιρίας επηρεάζει τα οικονομικά της αποτελέσματα. Η βιβλιογραφία δείχνει ότι οι δηλώσεις αποστολής είναι απαραίτητες για ανώτερη επιχειρησιακή απόδοση. Ωστόσο, υπάρχουν λίγα εμπειρικά στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτό τον ισχυρισμό. Τα στοιχεία από την παρούσα μελέτη δείχνουν ότι οι αποστολές δεν είναι απρόσωπες, και ορισμένα από τα στοιχεία έκφρασης τους συνδέονται με υψηλότερα επίπεδα απόδοσης. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν τα εκφραστικά χαρακτηριστικά που κυριαρχούν στις δηλώσεις αποστολής των ελληνικών εταιριών όπως για παράδειγμα η αισιοδοξία, η κοινοτυπία και άλλες. Επίσης αποδεικνύουν ότι ορισμένα από αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν βασικούς χρηματοοικονομικούς αριθμοδείκτες όπως για παράδειγμα ο Roe, ο Roi, ο Ros και άλλοι. Η διπλωματική εργασία ξεκινά με μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της έρευνας που προηγήθηκε σχετικά με τις δηλώσεις αποστολής. Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται τα ερευνητικά ερωτήματα και οι υποθέσεις της εργασίας. Στη τρίτη ενότητα περιγράφει το σχεδιασμό της έρευνας, τις μεταβλητές, και τη μεθοδολογία, ενώ στη τέταρτη ενότητα συνοψίζει τα αποτελέσματα. Ακολουθεί η συζήτηση των αποτελεσμάτων, και η εργασία καταλήγει με προτάσεις για να καθοδηγήσει τη μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent76el
dc.format.extent661735 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕταιρική δήλωση αποστολήςel
dc.subjectΓλώσσαel
dc.subjectΣτρατηγικό πλεονέκτημαel
dc.titleΕπιχειρησιακή αποστολή, γλώσσα και στρατηγικό πλεονέκτημα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GrouskosStaurosMsc2012.pdf648.76 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons