Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γιώργοςel
dc.contributor.authorΠρίγκου, Ανναμπέλλα-Αθηνάel
dc.date.accessioned2012-10-15T20:17:42Z-
dc.date.available2012-10-15T20:17:42Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15178-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αποτελεί μία προσπάθεια ανασκόπησης της βιβλιογραφίας ως προς την συμβολή του marketing στην επιχειρηματική αριστεία. Αρχικά, θα προσπαθήσουμε να ορίσουμε τι είναι η επιχειρηματική αριστεία, και, στη συνέχεια, θα αναφερθούμε εκτενώς σε ορισμένες πτυχές του marketing οι οποίες συντελούν στην επίτευξη της επιχειρηματικής αριστείας, το εσωτερικό marketing (internal marketing), το marketing σχέσεων (relationship marketing) και το marketing σχέσεων με τους πελάτες (customer relationship management). Τέλος, θα μελετήσουμε την άμεση σχέση του marketing με την επιχειρηματική αριστεία. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μία σύντομη εισαγωγή στο θέμα της εργασίας, παραθέτοντας σημαντικές απόψεις μελετητών για το θέμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι έννοιες της επιχειρηματικής αριστείας και της διοίκησης ολικής ποιότητας, ώστε να γίνει πιο κατανοητή η υπόλοιπη εργασία και ο τρόπος με τον οποίο αναλύονται τα κεφάλαια. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο εσωτερικό marketing (internal marketing), ορίζοντάς το και εξετάζοντας την σχέση του με την ποιότητα σε έναν οργανισμό. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζουμε το marketing σχέσεων (relationship marketing) και η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (customer relationship management) ως τεχνικές marketing οι οποίες έχουν σαν αποτέλεσμα την ποιότητα στην επιχείρηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται η άμεση σχέση του marketing με την ολική ποιότητα και ο τρόπος με τον οποίο συμπορεύονται στην επίτευξη της άριστης ποιότητας μέσα σε έναν οργανισμό. Στο έκτο κεφάλαιο, τέλος, αναφερόμαστε στα συμπεράσματα που προκύπτουν από την προηγούμενη βιβλιογραφική ανασκόπηση και προτείνουμε θέματα για μελλοντική έρευνα. Στόχος της εργασίας είναι να δείξει ότι η επιχειρηματική αριστεία και η διοίκηση ολικής ποιότητας συνδέονται στενά με το marketing και ότι καλό θα ήταν να το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα στελέχη που ενδιαφέρονται να επιτύχουν την επιχειρηματική αριστεία στον οργανισμό τους.el
dc.format.extent35el
dc.format.extent1011947 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕπιχειρηματική αριστείαel
dc.subjectMarketingen
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.titleΗ συμβολή του marketing στην επιχειρηματική αριστεία.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PrigkouAnnampellaAthinaMsc2012.pdf992.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.