Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15178
Συγγραφέας: Πρίγκου, Ανναμπέλλα-Αθηνά
Τίτλος: Η συμβολή του marketing στην επιχειρηματική αριστεία.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γιώργος
Περίληψη: Η εργασία αυτή αποτελεί μία προσπάθεια ανασκόπησης της βιβλιογραφίας ως προς την συμβολή του marketing στην επιχειρηματική αριστεία. Αρχικά, θα προσπαθήσουμε να ορίσουμε τι είναι η επιχειρηματική αριστεία, και, στη συνέχεια, θα αναφερθούμε εκτενώς σε ορισμένες πτυχές του marketing οι οποίες συντελούν στην επίτευξη της επιχειρηματικής αριστείας, το εσωτερικό marketing (internal marketing), το marketing σχέσεων (relationship marketing) και το marketing σχέσεων με τους πελάτες (customer relationship management). Τέλος, θα μελετήσουμε την άμεση σχέση του marketing με την επιχειρηματική αριστεία. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μία σύντομη εισαγωγή στο θέμα της εργασίας, παραθέτοντας σημαντικές απόψεις μελετητών για το θέμα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι έννοιες της επιχειρηματικής αριστείας και της διοίκησης ολικής ποιότητας, ώστε να γίνει πιο κατανοητή η υπόλοιπη εργασία και ο τρόπος με τον οποίο αναλύονται τα κεφάλαια. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο εσωτερικό marketing (internal marketing), ορίζοντάς το και εξετάζοντας την σχέση του με την ποιότητα σε έναν οργανισμό. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζουμε το marketing σχέσεων (relationship marketing) και η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (customer relationship management) ως τεχνικές marketing οι οποίες έχουν σαν αποτέλεσμα την ποιότητα στην επιχείρηση. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύεται η άμεση σχέση του marketing με την ολική ποιότητα και ο τρόπος με τον οποίο συμπορεύονται στην επίτευξη της άριστης ποιότητας μέσα σε έναν οργανισμό. Στο έκτο κεφάλαιο, τέλος, αναφερόμαστε στα συμπεράσματα που προκύπτουν από την προηγούμενη βιβλιογραφική ανασκόπηση και προτείνουμε θέματα για μελλοντική έρευνα. Στόχος της εργασίας είναι να δείξει ότι η επιχειρηματική αριστεία και η διοίκηση ολικής ποιότητας συνδέονται στενά με το marketing και ότι καλό θα ήταν να το λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα στελέχη που ενδιαφέρονται να επιτύχουν την επιχειρηματική αριστεία στον οργανισμό τους.
Λέξεις Κλειδιά: Επιχειρηματική αριστεία
Marketing
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PrigkouAnnampellaAthinaMsc2012.pdf992.56 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.