Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚιλμπασάνης, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2012-10-11T08:52:45Z-
dc.date.available2012-10-11T08:52:45Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15171-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΈλεγχος μοντέλου για την πράσινη αξία μάρκας σε ελληνικό δείγμα νέων. Καλύπτονται θέματα πράσινου μάρκετινγκ όπως τμηματοποίηση "πράσινων" καταναλωτών, αξία μάρκας, integrated marketing communications, greenwashing κ.α. Επιβεβαιώνεται ο σημαντικός ρόλος που παίζειη πράσινη εικόνα της μάρκας στην ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη.el
dc.format.extent41el
dc.format.extent1230368 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectGreen Branden
dc.subjectMarketingen
dc.subjectBrand Imageen
dc.subjectGreenwashen
dc.subjectGreen Brand Equityen
dc.subjectBrand Equityen
dc.subjectGreen Satisfactionen
dc.subjectSEMen
dc.titleThe Green Brand: a case of image, satisfaction and trust.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκησηel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KilmpasanisAlexandrosMsc2012.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons