Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15171
Author: Κιλμπασάνης, Αλέξανδρος
Title: The Green Brand: a case of image, satisfaction and trust.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Έλεγχος μοντέλου για την πράσινη αξία μάρκας σε ελληνικό δείγμα νέων. Καλύπτονται θέματα πράσινου μάρκετινγκ όπως τμηματοποίηση "πράσινων" καταναλωτών, αξία μάρκας, integrated marketing communications, greenwashing κ.α. Επιβεβαιώνεται ο σημαντικός ρόλος που παίζειη πράσινη εικόνα της μάρκας στην ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη.
Keywords: Green Brand
Marketing
Brand Image
Greenwash
Green Brand Equity
Brand Equity
Green Satisfaction
SEM
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KilmpasanisAlexandrosMsc2012.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons