Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15171
Συγγραφέας: Κιλμπασάνης, Αλέξανδρος
Τίτλος: The Green Brand: a case of image, satisfaction and trust.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Έλεγχος μοντέλου για την πράσινη αξία μάρκας σε ελληνικό δείγμα νέων. Καλύπτονται θέματα πράσινου μάρκετινγκ όπως τμηματοποίηση "πράσινων" καταναλωτών, αξία μάρκας, integrated marketing communications, greenwashing κ.α. Επιβεβαιώνεται ο σημαντικός ρόλος που παίζειη πράσινη εικόνα της μάρκας στην ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη.
Λέξεις Κλειδιά: Green Brand
Marketing
Brand Image
Greenwash
Green Brand Equity
Brand Equity
Green Satisfaction
SEM
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KilmpasanisAlexandrosMsc2012.pdf1.2 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons