Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15145
Author: Λυμπούδη, Φωτεινή
Title: E-ServQual και στρατηγικές μάρκετινγκ στην περίπτωση της βιομηχανίας ζαχαρωδών: η περίπτωση της Mars Incorporated.
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η µέτρηση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών έχει αποτελέσει αντικείµενο πολλών θεωρητικών και εµπειρικών ερευνών τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα διπλωµατική εργασία, ο αναγνώστης εισάγεται στις βασικές έννοιες της ποιότητας υπηρεσιών και ηλεκτρονικών υπηρεσιών, αλλά και των διαστάσεων που την επηρεάζουν. Στην συνέχεια, γίνεται µια εκτενή παρουσίαση του κλάδου ζαχαρωδών και σοκολατοειδών προϊόντων σε παγκόσµιο επίπεδο, καθώς πραγµατοποιείται µελέτη περίπτωσης για µια επιχείρηση του κλάδου αυτού. Στο εµπειρικό κοµµάτι της διπλωµατικής εργασίας παρουσιάζονται τα αποτελέσµατα έρευνας για την εκτίµηση, από καταναλωτές, των ηλεκτρονικά παρεχόµενων υπηρεσιών του ιστοχώρου µιας από τις µεγαλύτερες βιοµηχανίες παραγωγής και εµπορίου ζαχαρωδών και σοκολατοειδών προϊόντων στον κόσµο, τη Mars Incorporated. Η ερευνητική µεθοδολογία βασίστηκε στο µοντέλο e-ServQual που αναπτύχθηκε από τους Zeithaml, Parasuraman και Malhotra, το οποίο αποσκοπεί στην µέτρηση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, βασισµένο στις προσδοκίες και τις πραγµατικές εµπειρίες των καταναλωτών. Για την συλλογή των στοιχείων πραγµατοποιήθηκε πρωτογενή έρευνα µε ερωτηµατολόγιο.
Keywords: ServQual
Βιομηχανία ζαχαρωδών
Στρατηγικές μάρκετινγκ
Mars Incorporated
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LympoudiPhoteiniMsc2011.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.