Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΌροβας, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΖαραφίδης, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2012-09-06T13:40:42Z-
dc.date.available2012-09-06T13:40:42Z-
dc.date.issued2012en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15141-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του πεδίου των μαθητικών διαγωνισμών εκπαιδευτικής ρομποτικής και η σκιαγράφηση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms NXT, μέσω του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ενός πρωτότυπου αυτόνομου ρομποτικού οχήματος, ικανού να εκτελεί αποστολές έρευνας και διάσωσης (Rescue), όπως αυτές περιγράφονται στο διεθνή διαγωνισμό ρομποτικής RoboCup Junior. Σαν περιβάλλον προγραμματισμού επιλέχθηκε το Mindstorms NXT-G v2.0, παράλληλα όμως διερευνήθηκε και η χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Java (leJOS).el
dc.format.extent135el
dc.format.extent4691569 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectΔιαγωνισμοί ρομποτικήςel
dc.subjectLego Mindstorms NXTen
dc.subjectRoboCup Junioren
dc.subjectRescueen
dc.subjectNXT-Gen
dc.subjectleJOSen
dc.titleΜελέτη και υλοποίηση εκπαιδευτικής ρομποτικής διάταξης με χρήση LEGO Mindstorms NXT για εκτέλεση σεναρίων διάσωσης σε τεχνητά περιβάλλοντα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZaraphidisCharalamposMsc2012.pdf4.57 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons