Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15102
Author: Μιλτιάδου, Παυλίνα
Title: Στάσεις, απόψεις και ανάγκες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του Τομέα Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Abstract: Η παρούσα εργασία ερευνά τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών γεωπόνων, δασολόγων, τεχνολόγων γεωπόνων και τεχνολόγων τροφίμων της Ελλάδας, όπως τις αντιλαμβάνονται οι ίδιοι. Εκτός από αυτό, παρουσιάζονται κάποια δημογραφικά στοιχεία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην έρευνα και εξετάζεται αν οι παράγοντες φύλο, ηλικία, ειδικότητα και έτη προϋπηρεσίας επιδρούν σημαντικά στις επιμορφωτικές ανάγκες τους. Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάιο του 2012. Στην έρευνα συμμετείχαν 96 εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούν σε διάφορους νομούς της Ελλάδας. Το εργαλείο της έρευνας ήταν το ερωτηματολόγιο, ο σχεδιασμός του οποίου βασίστηκε σε παρόμοιες έρευνες. Η συμπλήρωση των ερωτηματολογίων πραγματοποιήθηκε μετά από προσωπική επαφή ή ηλεκτρονικά όσων στάλθηκαν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι εκπαιδευτικοί δεν είναι πλήρως ικανοποιημένοι από την επιμόρφωση που τους παρέχεται και υπάρχουν μεγάλες ανάγκες για επιμόρφωση κυρίως στον τομέα ων εργαστηριακών ασκήσεων. Βασικό κίνητρο για την επιμόρφωση τους είναι η προσωπική βελτίωση και ανάπτυξη αλλά και η βελτίωση της διδασκαλίας τους.
Keywords: Γεωπονία
Επιμόρφωση
Εκπαιδευτικοί γεωπονοδασολογικών ειδικοτήτων
Τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MiltiadouPaulinaMsc2012.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.