Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15097
Author: Πολυχρονίδου, Δέσποινα
Title: Η αξιοποίηση των social media από μη κυβερνητικές, μη κερδοσκοπικές και εθελοντικές οργανώσεις.
Date Issued: 2012
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας
Supervisor: Σιγάλα, Μαριάννα
Abstract: Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) είναι εθελοντικοί οργανισμοί πολιτών που οργανώνονται σε τοπικό, εθνικό ή διεθνές επίπεδο. Ασχολούνται με θέματα όπως υγεία, παιδεία, πολιτισμός, περιβάλλον, ισότητα ευκαιριών, ανθρώπινα δικαιώματα, απασχόληση και άλλα, στηρίζονται στην ιδιωτική πρωτοβουλία και είναι ανεξάρτητες από τα κράτη. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η τάση εκτεταμένης χρήσης των κοινωνικών δικτύων (social media) τόσο από άτομα όσο και από εταιρίες και οργανισμούς. Η αλματώδης εξέλιξη της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής οδήγησε σε αυτόν τον νέο θεσμό, την κοινωνική δικτύωση, όπου η κοινωνικότητα και η επικοινωνία δεν γνωρίζουν σύνορα και εμπόδια. Σε αυτή την εργασία θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε το φαινόμενο αυτό, να αναφερθούμε στα πιο βασικά social media, αλλά και να περιγράψουμε πώς τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως εργαλεία από Μη κυβερνητικές Οργανώσεις έτσι ώστε να οργανώσουν τις δραστηριότητες τους αλλά και να εμπλουτιστεί και να ενισχυθεί η συμμετοχή των νέων στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Τελικός σκοπός είναι να διαπιστώσουμε με ποιους τρόπους τα κοινωνικά δίκτυα και τα social media μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά όχι μόνο ως μέσα κοινωνικοποίησης αλλά και ως χρήσιμα εργαλεία για τις ΜΚΟ που θέλουν να προωθήσουν το όραμά τους, να αναζητήσουν κι άλλους συνοδοιπόρους στην πορεία τους, και να βοηθηθούν για τις δράσεις τους. Με λίγα λόγια, θα εξετάσουμε πώς τα social media μπορούν να βοηθήσουν τις ΜΚΟ σε όλες τις βασικές τους ανάγκες και δράσεις. Για την περαιτέρω διερεύνηση του ζητήματος αυτού, κρίθηκε σκόπιμο να διεξαχθεί έρευνα σε ΜΚΟ της Θεσσαλονίκης, ώστε να διαπιστωθεί πρακτικά αν και κατά πόσο χρησιμοποιούνται τα social media στην προώθηση των στόχων των ΜΚΟ της Β. Ελλάδας.
Keywords: Social media
Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
ΜΚΟ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PolychronidouDespoinaMsc2012.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.