Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15089
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΣαμαρίδης, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2012-06-22T11:10:17Z-
dc.date.available2012-06-22T11:10:17Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15089-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ συγγραφή μας έχει διπλό σκοπό. Αρχικά στοχεύει να αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τη χρησιμότητα της ποιοτικής έρευνας, μέσα από την τεκμηρίωση των πλεονεκτημάτων και την ανάγκη συνύπαρξης με την ποσοτική μεθοδολογία. Ένα μέρος του πρώτου σκοπού αφιερώνεται στον προσδιορισμό επιχειρημάτων που επιδρούν αρνητικά στην εικόνα της ποιοτικής έρευνας. Στη συνέχεια επιχειρούμε να περιγράψουμε την ελληνική πραγματικότητα, αναφορικά με τη μέχρι τώρα πορεία της ποιοτικής έρευνας και τη διδασκαλία της στα ΑΕΙ. Το δεύτερο σκέλος συμπληρώνεται από τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα ποιοτικής έρευνας που διεξήχθη με τη χρήση ημιδομημένης συνέντευξης σε μεταπτυχιακούς φοιτητές τεσσάρων διαφορετικών τμημάτων.el
dc.format.extent131el
dc.format.extent659884 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠοιοτική έρευναel
dc.subjectΔιδασκαλία ποιοτικής έρευναςel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.titleΔιδασκαλία και status της ποιοτικής έρευνας στην Ελλάδα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SamaridisAnastasiosMsc2011.pdf646.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.